رضايت عناصر مسلح از خدمات درمانی صهیونیستها

رضايت عناصر مسلح از خدمات درمانی صهیونیستها
يکشنبه 24 شهريور 1392 - 13:10

العالم - وب سایت روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" نوشت: اکثر«جنگجویان» سوری می دانند در "اسرائیل" خدمات درمانی خوبی در انتظارشان خواهد بود.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، عناصر مسلح که در سوریه مجروح شده اند، در 160 کیلومتری دمشق پایتخت سوریه در بیمارستان ناهاریا واقع در سرزمین های اشغالی فلسطین درمان می شوند. از ماه مارس تاکنون بیش از 80 تن از این عناص ردر این بیمارستان پذیرش شده اند.

نظامیان صهیونیست این مجروحان را در مرز تحویل می گیرند و به بیمارستان منتقل می کنند. اگرچه رژیم صهیونیستی علنا اعلام کرده به مجروحان سوری خدمات پزشکی خواهد داد، اما ارتش این رژیم از افشای نحوه انتقال مجروحان از مرز سوریه یا هماهنگی ها با عناصر مسلح خودداری می کند.

منابع رسانه ای صهیونیستی تأکید کرده اند که اعزام جنگجویان شورشی سوری از مرز جولان به بیمارستان های این رژیم ز اوایل سال جاری آغاز شده است و هم اکنون این مسأله به روندی دائمی و عادی تبدیل شده است.

اکثر مجروحانی که در اراضی اشغالی فلسطین درمان می شوند از بیمارستان های صحرایی عناصر مسلح اعزام می شوند. کادر درمانی در این بیمارستانهای صحرایی وقتی تشخیص دهند که مجروح را نمی توانند درمان کنند یا مجروح به کمک های بیشتری احتیاج دارد، او را به راحتی به بیمارستانی در داخل سرزمین های اشغالی فلسطین می فرستند.

جروزالم پست به نقل از یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: جان سوری هایی که در اسرائیل درمان شده اند یا جان خانواده شان پس از خروج از اسرائیل در خطر خواهد بود؛ این موضوع حساسی است و ما نمی توانیم هیچ اطلاعاتی درباره این افراد بدهیم.

رژیم صهیونیستی همچنین چندین بیمارستان صحرایی را در مناطق کوهستانی مشرف به مرز سوریه مستقر کرده است.

"شکری کاسیس" پزشک مرکز درمانی «زیو» در صفد در 40 کیلومتری مرز سوریه می گوید: تنها اطلاعاتی که ما داریم این است که پزشکان نظامی به ما ورود مجروحان را اطلاع می دهند.

کاسیس می گوید که از ماه فوریه تاکنون بیش از 90 سوری در این بیمارستان درمان شده اند.

در این بیمارستان، پزشکان صهیونیست از جیب یک تروریست سوری مجروح نارنجک پیدا کردند. این اتفاق باعث شد که پس از آن تمامی مجروحان سوری در بیمارستان های این رژیم تحت نظارت پلیس نظامی قرار بگیرند.

یکی از کارکنان این بیمارستان می گوید: فکر می کنم وی عضو القاعده بود. به هرحال برای جلوگیری از درگیری با مجروحان و همچنین محافظت از کادر درمانی، آنها تحت نظارت پلیس قرار می گیرند.

با توجه به اینکه بسیاری از کادر درمانی که دراین بیمارستان ها حضور دارند به زبان عربی مسلط هستند و می توانند با تروریست های مجروح ارتباط برقرار کنند.

رژیم صهیونیستی از ارائه اطلاعات درباره تعداد مجروحان سوری که در سرزمین های اشغالی درمان شده اند، خوداری می کند.

پربیننده ترین خبرها