محاصره عناصر مسلح در منطقه راهبردی زملکا

محاصره عناصر مسلح در منطقه راهبردی زملکا
پنج‌شنبه 4 مهر 1392 - 16:03

خبرنگار العالم در سوریه از کنترل نیروهای ارتش بر پل منطقه راهبردی زملکا و محاصره عناصر مسلح در این منطقه خبر داد.

"حسام زیدان" روز پنج شنبه گزارش داد: نيروهاي ارتش سوريه در عملیاتی مهم، پل منطقه زملکا و ساختمانهای اطراف آن را تحت کنترل خود در آورند.

خبرنگارالعالم افزود: این دستاورد بسیار راهبردی است، زیرا این پل تنها گذرگاه به شهرهای "اربین" و "زملکا" است، و اکنون عناصر مسلح در منطقه زملکا تحت محاصره قرار گرفته اند و نیروهای ارتش اکنون می توانند با ورود به این مناطق در عمق غوطه شرقی نفوذ کنند.

خبرنگار العالم گفت: در غوطه شرقی نیز ارتش عملیات خود را در قاسمیه و بلالیه و الدلبه کامل کرده و در حال پاکسازی اطراف شهرک شبعا به سمت جاده فرودگاه و شهرک حتیته الترکمان است که در موازات آن قرار دارد.
زیدان همچنین از تکمیل عملیات ارتش در منطقه زینبیه و انهدام اماکن تجمع تروریست ها در منطقه حجیره و الذیابیه و الحسینیه خبر داد و اظهار داشت: ارتش با نفوذ به عمق منطقه جوبر یک گروهک تروریست را منهدم و تمام 30 عضو آن را به هلاکت رساند.
خبرنگار العالم همچنین خبر داد در قسمت شمال غربی ریف دمشق در منطقه القلمون ارتش یک مقر از تروریست ها نزدیک هتل سفیر معلولا  را هدف قرار داد، و از کمک رسانی تروریستهای مستقر در مناطق یبرود، الصرخه و الناصریه به عناصر مسلحی که در کوهها پناه گرفته اند، جلوگیری کرد.
حسام زیدان خاطرنشان کرد: ارتش سوریه در ادامه عملیات حمص، توانست چندین مخفیگاه تروریست ها در منطقه باب هود و القرابیص را منهدم کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها