فعال بحرینی: آل خلیفه عمق بحران را درک کرده

فعال بحرینی: آل خلیفه عمق بحران را درک کرده
پنج‌شنبه 4 مهر 1392 - 21:24

منامه (العالم)- عضو برجسته جمعیت وفاق بحرین گفت: سران آل خلیفه به این درک رسیده اند که بحرین با مشکل سیاسی، امنیتی و حقوقی پیچیده ای روبرو است.

"هادی الموسوی" روز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه العالم، با انتقاد از اقدام مسئولان بحرین در "تروریسم" خواندن اعتراضات انقلابی مردم بحرین اظهار داشت: مسئولان این توصیفات را همسو با گفتمان بین المللی مبارزه با تروریسم مطرح می کنند و سخنی درباره اقدامات ضد حقوق بشری خود نمی گویند.
عضو برجسته جمعیت وفاق افزود: تجاوز نیروهای امنیتی بحرین به حریم خانه ها در نیمه های شب، و تعرض به شهروندان عادی اقدام تروریستی است؛ نه اعتراض های مسالمت آمیز مردم. تروریسم، قتل یک راننده و تحقیق نکردن درباره چگونگی قتل اوست.
وی درباره شرایط بازداشت ها و شکنجه ها دربحرین گفت: تخلف های حکومت و نادیده گرفتن قوانین از سوی نیروهای بحرینی در مواجهه با مردم و معترضان همراه به امری عادی تبدیل شده است که بازداشت و تفتیش [منازل] بدون مجوز، بخشی از این تخلفات است. افراد بازداشت شده را درانتظار تحقیقات در زندان نگه می دارند و اتهام هایی به آن ها زده می شود و آن ها باید بدانند که اتهام ها حتما اثبات هم خواهند شد!
عضو برجسته وفاق در پاسخ به انتقاد از مشارکت این جمعیت در جلسات گفت وگو  با حکومت بحرین خاطرنشان کرد: ما درجمعیت وفاق وظیفه خود می دانیم که ثابت کنیم ادعاهای حکومت تا چه اندازه غیر جدی است. مرجع تصمیم گیری در بحرین نیت صادقانه ای برای ورود به گفت وگو و رسیدن به راه حل واقعی ندارد.
Fz-26-14:00

پربیننده ترین خبرها