وخامت حال جوان بحرینی در زندان

وخامت حال جوان بحرینی در زندان
يکشنبه 7 مهر 1392 - 18:58

العالم - خانواده یک جوان زندانی بحرینی که به صرع مبتلا است خواستار مداوای وی در بیمارستان شدند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "حسن حسین حاضر" برادر یک جوان مبتلا به صرع که در بحرین زندانی است به روزنامه الوسط چاپ این کشور گفت: برادرم یونس در زندان هر روز دچار تشنج می شود و وضعیتش رو به وخامت است.ما از مقامات امنیتی می خواهیم هرچه زودتر به وضعیت سلامتی وی رسیدگی کنند و او را برای مداوا به بیمارستان اعزام کنند.

یونس حسین حاضر با وجود اینکه پرونده پزشکی اش بیماری صرع وی را تایید می کند و وی از نظر جسمانی فردی بیمار و ناتوان است؛ به اقدام به قتل، حمله به نیروهای پلیس، شرکت در تجمع غیر قانونی، شورش و حمل بطری های آتش زا متهم است.

برادرش حسن می گوید: بر اساس پرونده پزشکی یوسف 2 روز قبل از بازداشت بیمار بوده است و چگونه می توان مرتکب این همه جرم شود؟

برادر این زندانی بحرینی خاطرنشان کرد: یونس بیش از 10 ماه است که زندانی است و پس از وخیم شدن وضعیت جسمانی اش پس از ماه رمضان دیگر تمایلی به ملاقات با ما نداشت. چون می ترسید با دیدن اوضاع نابسامان جسمی اش ناراحت شویم؛ اما ما روز پنجشنبه با او ملاقات کردیم و با ناباوری دیدیم که از مشکلات بینایی و شنوایی رنج می برد. ما نگرانیم وضع جسمانی او بر اثر بی توجهی مسئولان زندان بدتر از این شود، زیرا قبلا مشکل شنوایی و بینایی نداشت.

حسن حسین حاضر همچنین گفت: در پی وخامت وضعیت جسمانی، یوسف به درمانگاه داخلی زندان الحوض الجاف و سپس به بیمارستان سلمانیه منتقل شده و در کمتر از نیم ساعت معاینه شد، بدون آن که هیچ گونه آزمایشی بر روی او انجام شود.

برادر این زندانی می گوید: مقامات امنیتی زندان معتقدند حال یوسف به قدری وخیم نیست که نیاز به بستری شدن در بیمارستان را داشته باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها