"اسرائیل در مغز قرضاوی تراشه کار گذاشته"! + ویدیو

پنج‌شنبه 11 مهر 1392 - 21:28

هنرمند مشهور مصری با انتقاد شدید از شیخ یوسف قرضاوی (مفتی مصری الاصل قطر و از حامیان اصلی اخوان المسلمین مصر) گفت: قرضاوی یا مُرده و یا رژیم صهیونیستی تراشه‌ای در سرش جاسازی کرده است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، حسن یوسف در یک برنامه تلویزیونی افزود: یوسف قرضاوی اکنون "دوبلور" و بازگوکننده افکار و نظرات رژیم اسرائیل است. 

حسن یوسف ادامه داد: قرضاوی دیگر آن شیخی نیست که من می شناختم، با او مشورت می کردم و به نظراتش اعتقاد داشتم. هرکس او را ببیند باور نمی کند که همان قرضاوی سابق است.

این هنرمند مصری خاطر نشان کرد: من در گذشته، به خاطر علاقه ام به شیخ قرضاوی هر پنجشنبه برای حضور در دروس قرضاوی به قطر می رفتم، در نماز جمعه به امامت وی شرکت می کردم و سپس به مصر بازمی گشتم و او را "احیاگر" اسلام در قرن حاضر می دانستم، اما اکنون از آن قرضاوی که من می شناختم، اثری نمانده و او یا مرده است و یا اسرائیل توانسته "تراشه"ای در مغز او کار بگذارد تا او این حرف ها را بزند و این مواضع را اتخاذ کند! وی سپس در پاسخ به پرسش مجری برنامه گفت: بله، هیچ کاری از اسرائیل بعید نیست!

قرضاوی ماه اوت پس از اقدام ارتش مصر در متفرق کردن تحصن هواداران محمد مرسی رییس جمهور برکنارشده مصر در میدان رابعه العدویه ضمن حمله به ارتش مصر، گفت: حتی ارتش رژیم صهیونیستی مانند ارتش مصر رفتار نکرده است. وی از سربازان ارتش مصر خواست به دستورات نظامی عمل نکنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها