نمایشگاه جنایات دیکتاتور سابق یمن در صنعا + ویدیو

جمعه 12 مهر 1392 - 14:07

صنعا- العالم ـ نمایشگاهی هنری تحت عنوان "زخم های عمیق" در صنعا پایتخت یمن آغاز به کار کرد. این نمایشگاه جنایات دیکتاتور سرنگون شده این کشور را در جنگ‌های شش گانه علیه اهالی صعده و مردم شمال یمن روایت می کند.

خبرنگار شبکه العالم روز جمعه گزارش داد، دراین نمایشگاه جنایات رژیم علی عبدالله صالح دیکتاتور سرنگون شده یمن، ضد اهالی استان صعده در قالب عکس، مجسمه، ماکت و اسناد در معرض دید عموم قرار گرفته است.
"علی عماد" مسئول برگزاری نمایشگاه به خبرنگار العالم گفت: مردم یمن از دیکتاتوری و ظلم و بی عدالتی رژیم علی عبدالله صالح و همدستانش مانند علی محسن احمر و ... رنج می بردند و در واقع این نمایشگاه گویای بخش کوچکی از مظلومیت یمنی ها است.
این نمایشگاه "زخم های عمیق" نام گرفته است و برگزارکنندگان هدف خود از برپایی آن را برملا کردن اقدامات جنایتکارانه رژیم سرنگون شده عبدالله صالح علیه ساکنان صعده و همچنین میزان خسارات وارد شده به آنها طی جنگهای شش گانه عنوان می کنند.
"ماجد قانص" عضو کمیته برگزار کننده این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار العالم، تأکید کرد، هدف از برگزاری نمایشگاه، شناساندن مظلومیت مردم شمال یمن است چرا که این جنایات در سایه جعل و دروغ پردازیهای رسانه ای و همراهی همه جانبه جامعه بین المللی با رژیم عبدالله صالح اتفاق افتاد.
در گوشه و کنار این نمایشگاه مجسمه، ماکت، عکس، فیلم و اسنادی رسمی به نمایش در آمده است که جنایات رژیم سرنگون شده یمن را طی جنگهای شش گانه علیه ساکنان صعده و حومه آن به تصویر می کشد. در این جنگها بیش از 6هزار و 500 شهروند یمنی کشته شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها