اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در مرز لبنان

اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در مرز لبنان
جمعه 12 مهر 1392 - 20:52

ساکنان منطقه مرزی کفرکلا در جنوب لبنان، صبح امروز متوجه حضور گسترده نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی و استقرار شمار زیادی از نفربرها، زره پوش ها، جیپ های فرماندهی، خودروهای نظامی، هامرها و آمبولانس ها در نزدیکی دیوار حائل فلسطین اشغالی و دروازه "بوابه فاطمه" شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای رژیم صهیونیستی پس از مکثی پنج ساعته در مقابل اراضی لبنان، رزمایشی میدانی میان باغ ها و جاده نظامی را آغاز کردند و استقرار نیرو و مقابله با تلاش برای نفوذ به خاک فلسطین اشغالی را تمرین کردند. برخی از خودروهای نظامی بدون استفاده از مهمات نظامی، اقدام به ایجاد غبار و دود زیاد کردند.

در این رزمایش، اقداماتی تحریک آمیز ضد طرف لبنانی نیز صورت گرفت. به عنوان مثال شماری از سربازان صهیونیست، از دیوار سیمانی هفت متری مرز بالا رفتند و از ارتش لبنان که در "بوابه الامر" در مرزها مستقر است، فیلم برداری کردند. ارتش لبنان در واکنش به این اقدام نظامیان صهیونیست، به نیروهای خود آماده باش داد و گشتی هایی را برای مقابله با این اقدام تحریک آمیز اعزام کرد. خودروهای وابسته به نیروهای یونیفل نیز برای کاستن از پیامدهای اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در منطقه مستقر شدند.

رژیم صهیونیستی به تازگی، چندین بار اقدام به اجرای رزمایش هایی در نزدیک ترین مناطق مرزی با لبنان به ویژه کشتزارهای شبعا کرده است و در این رزمایش ها از گلوله های جنگی استفاده کرده است.

چندی پیش نیز نیروهای شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی پس از ورود به عمق 400 متری خاک لبنان در کمین مقاومت اسلامی گرفتار شدند که طی آن به اعتراف رسانه های صهیونیستی چهار عضو این گروه شناسایی زخمی شدند هر چند برخی از منابع مطلع نظامی بر این باور هستند که در این عملیات این نظامیان احتمالاً به هلاکت رسیده باشند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها