پاکسازی یک شهر دیگر در جنوب حلب

پاکسازی یک شهر دیگر در جنوب حلب
شنبه 13 مهر 1392 - 22:56

العالم - ارتش سوریه شهر "رسم النفل" در نزدیکی شهر استراتژیک "خناصر" در ریف حلب را از اشغال تروریست ها خارج کرد.

به گزارش خبرنگار العالم از دمشق، نیروهای ارتش سوریه در درگیری با تروریست ها شماری توپ ضدهوایی و مسلسل های سنگین آنها را در ریف حلب منهدم و خسارات سنگینی به تروریست ها وارد کردند.
بر اساس این گزارش، شماری از تروریست ها در اطراف زندان مرکزی حلب، بیمارستان الکندی، روستاهای مایر، حندرات، بابیص، عزان، اللیرمون، الزربه و تل حدین این شهر به هلاکت رسیدند. 
درگیری ارتش سوریه با افراد مسلح در "معاره ارتیق" در شمال غربی ریف حلب نیز منجر به هلاکت تعداد زیادی از تروریست ها و انهدام شماری از خودروهای آنها که مجهز به مسلسل سنگین و توپهای ضدهوایی بود، شد.  
 نیروهای ارتش سوریه همچنین طی عملیاتی در منطقه "کاستیلو" و روستای "کفر حمرا" در غرب ریف حلب، با هدف قرار دادن چند خودروی تروریست ها، شماری زیادی از آنها را به هلاکت رساندند. 
  نیروهای ارتش سوریه همچنین با حمله به مقر به اصطلاح دادگاه شرعی وابسته به گروهک تروریستی النصره در "نبک" در استان ریف دمشق و انهدام این مقر، شماری از تروریست ها از جمله یک تبعه لبنانی و سه تک تیرانداز را به هلاکت رساندند.
افراد یک گروه مسلح در مزارع عالیه در منطقه دوما در استان ریف دمشق و همچنین در زملکا در همین استان نیز در درگیری با ارتش سوریه به طور کامل به هلاکت رسیدند.
مزارع دیرسلمان، القاسمیه و شرق روستای الشامیه در غوطه شرقی هم شاهد عملیات ارتش سوریه بود که به انهدام سلاح و تجهیزات تروریست ها و کشته شدن شماری از آنها انجامید.
از درعا البلد، گمرک قدیم، طفس، عتمان، نوی، انخل و الطبیه در استان درعا(در جنوب سوریه) هم خبر می رسد که نظامیان سوری در عملیاتی شمار زیادی از تروریست های خارجی از جمله، مشاری عبید الشمری و سعود عبدالعزیز العنزی با تابعیت عربستانی و محمود عبداللطیف الزعتری و عبدالناصر الشنبوری اردنی را به درک واصل کردند.      
تروریست های گروهک النصره نیز در ریف حسکه در شهر الشدادی با نیروهای ارتش سوریه درگیر شدند که شماری از تروریست ها به نام های ابوتمیم و ابوالعلاء که با هویت عراقی و ابوالجراح با هویت تونسی به هلاکت رسیدند.    
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها