هشدار فتح درباره تشدید توطئه ها علیه قدس

هشدار فتح درباره تشدید توطئه ها علیه قدس
شنبه 20 مهر 1392 - 14:50

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح درباره توطئه چینی ها علیه مسجد الاقصی و قدس شریف در سایه افزایش تجاوزات صهیونیست ها هشدار داد.

"محمود العالول" روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم درباره پیامدهای توطئه چینی علیه قدس هشدار داد و گفت: توطئه ها ضد قدس و مسجد الاقصی تازگی ندارد و از سال 1967 تاکنون ادامه دارد، زیرا هدف دشمن صهیونیستی یهودی سازی قدس است و برای رسیدن به این هدف تلاش زیادی انجام می دهد.

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح افزود: نبرد بالا گرفته است و ما به فلسطینی های ساکن قدس که تاکنون همه تلاش های اشغالگران را به شکست کشانده اند، افتخار می کنیم.

وی از مقابله گسترده فلسطینی های ساکن قدس با یهودی سازی این شهر و تجاوزاتی که اشغالگران هر روز علیه قدس و مسجد الاقصی مرتکب می شوند، تمجید کرد و اظهار داشت: اخیرا تجاوزات و اقدامات اشغالگران چه از سوی نهاد رسمی رژیم صهیونیستی یا شهرک نشینان مورد حمایت ارتش این رژیم به شدت افزایش یافته است.

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح تاکید کرد: مقابله با تجاوزات صهیونیست ها نباید تنها به جوانان فلسطینی ساکن قدس محدود شود و ما از همه کسانی که می توانند، می خواهیم از مسجد الاقصی دفاع کنند. تجاوزات رژیم صهیونیستی در مرحله ای افزایش یافته است که ما تنها هستیم و امیدوار بودیم امت عربی و اسلامی از ما حمایت کنند.

وی تصریح کرد: امت عربی و اسلامی وارد نبردهای جانبی بسیار گسترده ای شده اند که شرایط مناسبی برای اشغالگران به وجود آورده است تا تجاوزات خود را افزایش دهند.

محمود العالول درباره مذاکرات سازش با دشمن صهیونیستی اظهار داشت: ما در گذشته این مذاکرات را متوقف کردیم تا پوششی برای تجاوزات رژیم صهیونیستی نباشد. 

عضو جنبش فتح خاطرنشان کرد: اقداماتی که در قدس از جمله شهرک سازی صورت می گیرد سودی نخواهد داشت، و کسی که خواستار صلح است مرتکب چنین تجاوزاتی در قدس نمی شود و انتظار می رود مذاکرات در این شرایط ادامه پیدا نکند.

17:44         
 

پربیننده ترین خبرها