درگفتگو با العالم مطرح شد؛

آل سعود، عامل جنایات سازمان‌یافته در سوریه

آل سعود، عامل جنایات سازمان‌یافته در سوریه
شنبه 20 مهر 1392 - 22:19

دمشق، (العالم) – رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس سوریه، سردمداران عربستان را به ارتکاب جنایت های سازماندهی شده ضد سوریه متهم کرد.

" ابراهيم محمود" روز شنبه درگفت وگوی تلفنی با برنامه "جنگ ضد سوریه" شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد: عربستان سعودی از طریق گروه هایی که درمناطق مختلف جهان مستقر کرده، توانسته است طی بیست سال گذشته ، 50 تا 60 میلیون نفر را به قتل برساند، این درحالی است که تعداد افرادی که در درگیری میان سوریه و دشمن صهیونیست به شهادت رسیده اند، فقط چند هزار نفر بوده است.

وی تاکید کرد که افشاگری سازمان دیده بان حقوق بشر درباره کشتارهای لاذقیه درسوریه، تاثیر جهانی بر روی همه کشورهای حامی تروریسم دارد.

این نماینده سوری گفت: سازمان دیده بان حقوق بشر فقط بر بخش کوچکی از جنایت های گروه های تحت نظر عربستان سعودی تمرکز کرده و به این نتیجه رسیده است که این کشور، بدبختی و جنایت را به همه کشورهای دیگر منتقل می کند.

وی همچنین افزود: گروه هایی که عربستان سعودی آنان را هدایت و سازماندهی می کند، در سوریه جنایت های سازماندهی شده مرتکب می شوند و مسئول ریخته شدن خون مردم سوریه هستند.

محمود، حکومت آل سعود را به اختصاص منابع مالی فراوان برای حمایت از تروریست ها با هدف ویران کردن کشورهای عربی و اسلامی متهم کرد.

وی تصریح کرد مسئولان سعودی تفکری بسیاری افراطی دارند و براین باورند که کشتن و ریختن خون ِکسانی که تفکر آنان را به طور کامل قبول ندارند و کسانی که علیه آنان اقدام می کنند، حلال و مباح است.

رئيس کمیسیون امنیت ملی در مجلس سوریه گفت: اطلاعاتی که دیده بان حقوق بشر درباره جنایت های آل سعود فاش و آن را مستقل و شفاف اعلام کرده است، بی شک بر احساسات ملت های جهان تاثیر خواهد گذاشت.

محمود همچنین پیش بینی کرد که در ماه های آینده حملات گروه های مسلح در اراضی جمهوری عربی سوریه تشدید شود.

پربیننده ترین خبرها