سناریوی صهیونیست ها برای ارعاب ایران

چه نشسته اید، نتانیاهو برای حمله به ایران جدی است!

چه نشسته اید، نتانیاهو برای حمله به ایران جدی است!
دوشنبه 22 مهر 1392 - 17:19

العالم - مقام های سابق و فعلی صهیونیست با اظهارات غیر عقلانی و براساس یک برنامه هماهنگ به تهدید های شدید و تایید گفته های یکدیگر در باره جدی بودن نتانیاهو برای اقدام علیه ایران ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، درچارچوب سناریوهای مختلف صهیونیست ها علیه جمهوری اسلامی ایران، نتانیاهو نخست وزیر صهیونیست ایران را تهدید به حمله نظامی می کند و رسانه ها و مقامهای سابق و فعلی این رژیم هرکدام به دنبال گفته او به تحلیل و تفسیر می پردازند که چه نشسته ا ید ، نتانیاهو در این ارتباط خیلی جدی است!

براساس این گزارش یک مقام پیشین وزارت جنگ اسرائیل گفته، بنیامین نتانیاهو درباره حمله به ایران بلوف نمی زند.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست بدون ذکر نام از این مقام سابق وزارت جنگ صهیونیست ها نوشت : نتانیاهو فکر می کند اکنون در دهه 1930هستیم و ایرانی ها، آلمان نازی هستند و تاریخ حسی توام با شوخ طبعی با 6 میلیون یهودی در اسرائیل دارد. صهیونیست ها سال های 1933 تا 1939 یعنی زمان به قدرت رسیدن نازی ها در آلمان را سرآغاز آزار واذیت خود می دانند.

وی که خواست نامش فاش نشود، ادامه داد: جامعه اطلاعاتی اسرائیل به نتانیاهو درباره حمله به ایران مکررا هشدار داده است.

این مقام ارشد پیشین سازمان جنگ اسرائیل، همچنین سخنرانی اخیر بنیامین نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل را اشتباه توصیف کرد.

وی حمله به ایران را محتمل دانست و گفت: اگر برنامه هسته ای ایران ادامه پیدا کند، اگرچه نتانیاهو فرمانده کل قوا نیست؛ اما می تواند برای حمله به ایران یک اجماع ایجاد کند.

این مقام سابق رژیم صهیونیستی گفت: ارزیابی اطلاعاتی سازمان های اسرائیلی این است که به محض اینکه ایران به بمب اتمی دست یابد، عربستان سعودی هم یک بمب تولید خواهد کرد یا لااقل آن را خواهد خرید.

پس از سخنرانی اخیر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک و سیاست جدید کشورمان در رفع تنش با غرب، رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم تلاش های فراوانی برای مقابله با ایران و افزایش فشارها بر کشورمان داشته است.

مقام سابق اسرائیلی تحریم ها را بهترین راهکار برای فشار به ایران دانست.

این درحالی است که غرب و حتی همپیمانان رژیم صهیونیستی معتقدند واکنش نتانیاهو به سیاست های جدید ایران باعث انزوای هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی شده است. 

پربیننده ترین خبرها