جوان مجروح بحرینی، مرگ مغزی شد

جوان مجروح بحرینی، مرگ مغزی شد
شنبه 27 مهر 1392 - 10:27

جوان بحرینی که در اثر اصابت مستقیم گلوله گاز اشک آور به سرش مجروح شده بود؛ دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه خبری کرزکان در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که پزشک معالج عباس عبدالنبی به خانواده او خبر داده که فرزندشان دچار مرگ مغزی شده است.
عباس عبدالنبی سه شنبه شب گذشته از ناحیه سر مورد اصابت مستقیم گلوله گاز اشک آور قرار گرفت، و به بیمارستان نظامی منتقل شد.
خانواده او در توضیح حادثه گفتند: بعد از آن که به علت تاخیر در بازگشت فرزندمان به منزل به جستجوی او پرداختیم، وی را در حالی که سرش خونریزی داشت در یک جاده روستایی یافتیم؛ پس از منتقل کردن او به مرکز درمانی محمد جاسم کانو در شهر حمد، متوجه شدیم وی در ناحیه ای نزدیک به بینی دچار جراحت شدید شده است.
خانواده جوان بحرینی افزودند: مرکز درمانی با اورژانس بیمارستان نظامی تماس گرفت و یک آمبولانس همراه چند خودروی متعلق به نیروهای امنیتی آمدند و عباس را به بیمارستان نظامی منتقل کردند. بعد از عمل جراحی پرستاران گفتند که وضعیت وی ثابت و تنفسش طبیعی است.
خانواده عباس عبدالنبی خاطرنشان کردند چند تن از اعضای دادستانی به بیمارستان آمدند و درباره او تحقیقاتی کردند و بعد هم ما را با خود بردند تا بازجویی کنند و از ما پرسیدند که آیا فرزندمان دشمنانی داشته است یا خیر؟! . وزارت کشور هم از مکانی که وی را پیدا کرده بودیم عکس گرفت.
گفتنی است وزارت کشور در صفحه خود در توئیتر نوشت: رئیس پلیس منطقه شمال از مرکز درمانی حمد خبری مبنی بر انتقال یک مجروح از منطقه کرزکان دریافت کرد که هم اکنون مقامات ذیربط درحال بررسی موضوع هستند. این وزارتخانه از ارائه هرگونه جزئیات دیگر خودداری کرد.
"صوت المنامه" تأکید کرد: عباس عبدالنبی سه شنبه گذشته در اثر اصابت گلوله گاز اشک آور به سرش دچار جراحت شده بود و هم اکنون بنابه گزارش پزشک معالجش دچار مرگ مغزی شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها