انتقال تروریستها از سوریه به فلسطین اشغالی برای درمان

انتقال تروریستها از سوریه به فلسطین اشغالی برای درمان
شنبه 27 مهر 1392 - 14:21

کانال ده رژیم صهیونیستی اذعان کرد، تعداد تروریست هایی که برای درمان از سوریه به اراضی اشغالی فلسطین و بیمارستان الجلیل غربی در شهر ساحلی نهاریا منتقل می شوند، به 106 نفر رسیده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت روزنامه "القدس العربی" به نقل از "مسعد برهوم" مدیر بیمارستان الجلیل غربی تأکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی مسئول انتقال مجروحان به بیمارستان و مراقبت از آنها است. اغلب مجروحانی که به بیمارستان آورده می شوند حالشان بسیار وخیم است.
وی در مصاحبه با کانال ده رژیم صهیونیستی افزود: دو تن از مجروحانی که با آمبولانس های ارتش اسراییل آورده شدند در اتاق اورژانس و قبل از این که گروه پزشکی هرگونه اقدامی برای مداوای آنان صورت دهد فوت کردند.
گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی ملاقات با مجروحان را ممنوع کرده و طی شبانه روز از آنان مراقبت به عمل می آورد. حتی کادر پزشکی هم جز در مورد وضعیت جسمانی آنان نمی توانند در مورد دیگری با مجروحان صحبت کنند.
در همین چارچوب روزنامه عبری یدیعوت احارنوت برای اولین بار از ایجاد یک بیمارستان صحرایی مخفی توسط ارتش این رژیم پرده برداشت که برای مداوای تروریست ها که از خطوط مقدم آتش در جولان به داخل اراضی اشغالی منتقل می شوند، در نظر گرفته شده است.
این روزنامه افزود: این بیمارستان مخفی از یک کادر پزشکی نظامی بهره می برد، که درمان های فوری و اولیه را به افراد مسلح قبل از انتقال آنها به بیمارستان صحرایی ارائه می دهند.
تعدادی از تروریست های مجروح که یدیعوت احارنوت با آنان مصاحبه کرده اظهار داشتند که این بیمارستان در میان گروه های مسلح سوری معروف است، و هریک از آنان که دچار جراحت می شود خواهان انتقال به این مکان است.
گزارش نشریات صهیونیستی حاکی از تشدید اختلاف میان بیمارستان های رژیم صهیونیستی در منطقه شمال و ارتش این رژیم بر سر هزینه های مداوای مجروحانی است که برای درمان به صفد، نهاریا، بوریه و رمبام در حیفا منتقل می شوند.
گفته می شود وزارت امنیت و فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی از پرداخت هزینه های درمان که فقط در بیمارستان صفد به بیش از دو میلیون دلار رسیده شانه خالی کرده اند.
رژیم صهیونیستی به چندین شبکه تلویزیونی اجازه داد با مجروحانی که گفته شده از معارضان و عناصر القاعده هستند، درحالیکه چهره هایشان پوشانده شده بود، گفت وگو کنند.
در این گفت وگوها یکی از مجروحان که خود را وابسته به القاعده معرفی کرد، اظهار داشت: کاری که اسرائیل برای ما کرد کشورهای عربی انجام ندادند، از این رو در آینده با آنها به شکل دیگری همکاری خواهیم کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها