ازدحام بیش از حد زندانهای بحرین؛ بیانگر عمق بحران

ازدحام بیش از حد زندانهای بحرین؛ بیانگر عمق بحران
دوشنبه 29 مهر 1392 - 18:13

العالم - اطلاعات حاکی از ازدحام بیش از حد زندانهای بحرینی از زندانیان سیاسی نشاندهنده شدت بحران کشور از زمان شروع انقلاب در 14 فوریه سال 2011 و تداوم حملات امنیتی وحشیانه علیه مردم است.

به گزارش شبکه خبری العالم، در سلولهای زندان "الحوض الجاف" به جای ده بازداشت شده که رقم طبیعی یک سلول به شمار می آید، 15 نفر گنجانده شده اند.

گروهی از بازداشت شدگان به خانواده های خود تاکید کردند که ازدحام بیش از حد زندان الحوض الجاف در چارچوب ادامه وضعیت اسفبار این زندان صورت می گیرد و این علاوه بر بدرفتاری و سوء برخورد با زندانیان است.

"هادی الموسوی" مسوول بخش آزادیها و حقوق بشر در جمعیت الوفاق پیشتر در گفتگو با روزنامه السفیر لبنان خواستار بازنگری در تعداد بسیار زیاد بازداشت شدگانی شده بود که حکم حبس دستکم 45 روزه در مسایلی علیه آنها صادر شده است که نیاز به چنین حکمی ندارند.

وی همچنین از طرفهای رسمی خواسته بود تا به نهادهای حقوق بشر بی طرف داخلی و یا بین المللی اجازه دهند از بازداشتها و زندانها بازدید کنند و تاکید کرد که باید عاملان این تجاوزها علیه بازداشت شدگان بازخواست ومجازات شوند و نباید مجازات محدود به زندانیان باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها