ماجرای شهادت جوان 17 ساله بحرینی

ماجرای شهادت جوان 17 ساله بحرینی
چهارشنبه 1 آبان 1392 - 20:25

در حالی که منابع محلی از شهادت نوجوان 17 ساله بحرینی در تظاهرات مسالمت آمیز بنی جمره در غرب منامه خبر می دهند، وزارت کشور آل خلیفه دلیل کشته شدن وی را انفجار بمب اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "علی خلیل الصباغ" نوجوان 17 ساله بحرینی در تظاهرات مسالمت آمیز منطقه بنی جمره از ناحیه سر مورد اصابت مستقیم بمب صوتی مزدوران امنیتی آل خلیفه قرار گرفته و در دم به شهادت رسید.

در پی این حادثه نیروهای امنیتی با شلیک گاز اشک آور مردم را از منطقه دور کردند و اجازه ندادند معترضان به این نوجوان که برروی زمین افتاده بود، نزدیک شوند و همچنین بلافاصله منطقه بنی جمره و محل حادثه محاصره شد.

پس از این حادثه وزارت کشور بحرین در صفحه خود بر روی شبکه اجتماعی " تویتر" بدون هرگونه اظهار نظر در این رابطه ادعا کرد، اتاق عملیات این وزارتخانه گزارشی از وقوع انفجار در روستای بنی جمره و کشته شدن یک نفر دریافت کرده است. 

در این گزارش آمده بود که در کنار این جنازه علاوه بر سلاح، تعدادی فشنگ هم یافت شده است که این مساله خشم بحرینی ها را در پی داشت چرا که از ابتدای شروع اعتراضات مردم بحرین، آنها حتی یک گلوله هم به سمت مزدوران آل خلیفه شلیک نکردند و اعتراضات آنها همه مسالمت آمیز بوده است.

این سومین بحرینی است که در طول روزهای گذشته به دست نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به شهادت می رسد و با سکوت مجامع مدعی حقوق بشر مواجه شده است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها