وزیر صهیونیست: نیازی به تأیید دیگران نداریم !

وزیر صهیونیست: نیازی به تأیید دیگران نداریم !
جمعه 3 آبان 1392 - 11:44

العالم - صهیونیستها که از سال 1948 با غصب فلسطین و قتل عام فلسطینیان وارد عرصه جهانی شدند، برای تایید خود لزومی نمی بیند که دیگران تاییدشان کنند.!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "یائیر لاپید" وزیر دارایی رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این رژیم هیچ نیازی نمی بیند که فلسطینیان این رژیم را به رسمیت بشناسند، و "یهودیان" (صهیونیست ها) وجود خود را به رسمیت  شناخته و به اعتراف دیگران در این زمینه هیچ نیازی ندارند.!
وی دیروز در نشستی که روزنامه جروزالم پست برای دیپلمات های رژیم صهیونیستی در "هرتزلیا" در غرب سرزمین های اشغالی ترتیب داده بود، گفت: "اشتباه است به معادله میان اسرائیل - فلسطین اعتماد کنیم، زیرا در اصل، بی اعتمادی حاکم است."
رئیس حزب موسوم به "یِش آتید" (آینده ای هست) افزود: "هم اکنون در وضعیتی نیستم که به فلسطینینان اعتماد کنم، اما در عین حال گفت که باید اعتماد سازی کرد."

لاپید مدعی شد که این اظهارات دیدگاه شخصی وی بوده و هیچ ارتباطی به سردمداران صهیونیست یا گروه مذاکره کننده رسمی (با فلسطینیان) ندارد.

روزنامه "الحیاه" به نقل از وی افزود: سخن از یافتن راهکار موقت (اشاره به مذاکرات صلح میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان) مفهوم ندارد بلکه فقط باید به دنبال راه حل کامل بود که همه آن را قبول داشته باشند و مرزهای نهایی دولت فلسطین نیز مشخص شود.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان اواخر ماه ژوئیه گذشته مذاکرات سازش را با نظارت آمریکا در واشنگتن از سرگرفتند؛ این در حالی است که این مذاکرات در پی مخالفت صهیونیست ها با تصمیم توقف احداث شهرک سازی در نوامبر 2009 ، به مدت سه سال متوقف شده بود.

شهرک سازی و تجاوز روزانه به مسجد الاقصی و غصب اراضی فلسطینی در سایه این مذاکرات همچنان ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها