ادعای قرضاوی: ارتش هفت هزار اخوانی را کشت

ادعای قرضاوی: ارتش هفت هزار اخوانی را کشت
جمعه 3 آبان 1392 - 20:29

شیخ "یوسف قرضاوی"روحانی جنجالی مصری الاصل ساکن قطر در خطبه های نماز جمعه دوحه دولت مصر و مردم تونس را هدف هجمات خود قرار داد و در ادعایی تازه گفت که ارتش مصر بیش از هفت هزار نفر از طرفداران اخوان المسلمین را در اینن کشور کشته است!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، قرضاوی در خطبه های نماز جمعه امروز مسجد عمر بن خطاب در دوحه پایتخت قطر گفت: برخی از کشورها در طی دوران گرفتار حاکمانی جنایتکار و حیوان صفتانی وحشی شدند. چنین حاکمانی را در مصر، سوریه، عراق، فلسطین و کشورهای دیگر دیده و مشاهده کرده ایم که چگونه مردم را به دندان می گیرند.

قرضاوی این ادعا را "حاکمان مصر، هزاران تن از مردم را با مسلسل، تانک، زره پوش و هواپیماها گلوله باران کردند" با این نکته همراه کرد که "تحصن کنندگان میدان های رابعه العدویه و النهضه، غیرمسلح و بی دفاع بودند.

این روحانی مصری که به گفته مفتی سابق مصر "خرفت شده و آخرتش را به دنیای آل ثانی" فروخته و به حمایت از اخوان المسلمین مصر و تحریک مردم علیه دولت موقت این کشور معروف است، آمار کشته های اخوان المسلمین را به دست دولت مصر 7 هزار نفر ارزیابی کرد.

وی همچنین در اظهاراتی دخالت جویانه در امور کشور تونس، گفت: مردم تونس نمی خواهند کشورشان روی خوشی ثبات به خود ببیند، با وجود اینکه کشورشان هوشمندترین سیاستمداران میانه رو را دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها