5 نظامی صهیونیست در حمله حماس زخمی شدند

5 نظامی صهیونیست در حمله حماس زخمی شدند
جمعه 10 آبان 1392 - 09:06

العالم - حمله خمپاره ای حماس به نظامیان صهیونیست در خان یونس باعث جراحت 5 نظامی صهیونیست شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد این حمله در اواخر شب پنجشنبه حالی صورت گرفت که نظامیان اسرائیلی در حال تخریب یک تونل متعلق به حماس بودند. گفته می شود این تونل هفته گذشته در مرز غزه با سرزمین های اشغالی کشف شده است.

دو تن از نظامیان صهیونیست در وضعیت نه چندان خطرناک به سر می برند و سه تن دیگر جراحت های جزئی دارند. از سوی دیگر سایت جروزالم پست از وضعیت وخیم یکی از نظامیان صهیونیست در این حمله خبر داد.

به گفته منابع صهیونیستی نیروهای حماس در 100 متری یک ایست بازرسی در مرز کیسوفیم کیبوتز در مرز غزه و سرزمین های اشغالی به سوی نظامیان اسرائیلی آتش گشودند. منابع نزدیک به حماس هم از درگیری با نظامیان صهیونیست پس از ورود چند تانک اسرائیلی به داخل غزه خبر دادند.

در پی این حمله نظامیان صهیونیست با تانک و بالگرد مبارزان حماس را هدف قرار داده اند که در این حملات گفته می شود یک تا دو نظامی حماس کشته شدند. منابع دیگر هم از کشته شدن یکی از اعضای حماس و زخمی شدن یک مبارز دیگر خبر می دهند.

بنا بر گزارش های مختلف پس از این درگیری ها رژیم صهیونیستی از دریا و هوا مناطقی در ساحل غزه و اطراف خان یونس را بمباران کرده است.

پربیننده ترین خبرها