حمله به عزاداران حسینی در بحرین + عکس

حمله به عزاداران حسینی در بحرین + عکس
دوشنبه 13 آبان 1392 - 22:37

العالم - نیروهای رژیم آل خلیفه در اقدامی ضداسلامی به شرکت کنندگان در مراسم ماه محرم در بحرین تعرض کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای رژیم آل خلیفه در روز اول ماه محرم و با نزدیک شدن سالروز شهادت امام حسین (ع) نوه رسول گرامی اسلام (ص)، به مراسم سوگواری شیعیان بحرین حمله ور شدند.

نظامیان رژیم آل خلیفه با یورش به اماکن ایجاد شده برای برگزاری مراسم محرم، پارچه ها و پلاکاردهایی را که به نشانه سوگواری برای امام حسین(ع) نصب شده بود پایین کشیده و آنها را نابود کردند؛ اقدامی که نشان دهنده برخورد کینه جویانه رژیم آل خلیفه با شهروندان بحرینی و سلب آزادی های دینی و اعتقادات مردم مسلمان بحرین است.

این اولین بار نیست که نیروهای رژیم آل خلیفه به نمادها و علائم مربوط به ماه محرم و عاشورای حسینی تعرض می کنند؛ در سال های گذشته نیز این نیروها در اقدامی تحریک آمیز از انجام مراسم عزاداری شیعیان جلوگیری کردند و در همه مناطق بحرین، با توسل به زور مانع اجرای مراسم عزاداری برای امام حسین(ع) و یاران با وفایش شدند.  

 نیروهای آل خلیفه امروز (دوشنبه) همچنین با یورش به مراسم عزاداری امام حسین(ع) در منطقه المعامیر در جنوب منامه (پایتخت بحرین)، با استفاده از گازهای اشک آور و بدون هیچ توجیهی به عزاداران حسینی حمله ور شدند که به گفته شاهدان، شماری از مردم از جمله کودکان و افراد کهنسال بر اثر استنشاق گازهای اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

پربیننده ترین خبرها