در دیدار هیأت الجزایری عنوان شد؛

طرح بشار اسد برای مقابله اعراب با تکفیری‌ها

طرح بشار اسد برای مقابله اعراب با تکفیری‌ها
چهارشنبه 15 آبان 1392 - 22:33

رییس جمهور سوریه در دیدار هیات الجزائری بر ضرورت همبستگی نخبگان کشورهای عربی برای تشکیل یک نیروی دفاعی عربی در برابر تکفیری ها و نیروهای خارجی تاکید کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "بشار اسد" امروز اعضای "کمیته ملی الجزایر برای دفاع از مقاومت سوریه" را به حضور پذیرفت.

اعضای این هیات الجزایری که از شخصیتهای سیاسی، رسانه ای، اجتماعی و دانشگاهی الجزایر به ریاست "رمضان بودلاعه" تشکیل شده، در دیدار با رئیس جمهور سوریه با تاکید بر حمایت ملت الجزایر از مقاومت مردم سوریه و ارتش آن در مقابله با تروریسم و طرح های تجزیه و فتنه انگیزی قدرت های منطقه ای و خارجی علیه دمشق، ابراز اطمینان کردند که سوریه به عنوان نماد مقاومت و اولین مدافع منافع ملل عربی، به زودی پیروز شود.
بشار اسد با تشکر از مواضع ملت الجزایر در حمایت از مردم سوریه، اظهار داشت: الجزایری ها به دلیل تجربه شرایط مشابه تا حد زیادی رنج ملت سوریه را در مقابله با تروریسم درک می کنند و هر دو ملت تاریخ طولانی در مبارزه با استعمار دارند.
رییس جمهور سوریه تاکید کرد حوادثی که در کشورهای منطقه در حال وقوع است، اهمیت ایجاد نیروهای نخبه و نیروهای ملی عربی را بیش از پیش نمایان می کند تا بدین وسیله نیروی بازدارنده ای شکل گیرد که از قومیت عربی حمایت و با طرحهای خارجی و تکفیری که آینده دنیای عرب را نشانه رفته است، مقابله کند.
در این دیدار آخرین تحولات مناطق عربی و بین المللی بررسی شد و اعضای هیات الجزایری لباس سنتی کشور خود را به بشار اسد تقدیم کردند.
هیات مزبور همچنین با مجروحان ارتش سوریه دیدار کردند.

پربیننده ترین خبرها