پیش بینی وزرای صهیونیست درباره توافق ایران و 1+5

پیش بینی وزرای صهیونیست درباره توافق ایران و 1+5
يکشنبه 19 آبان 1392 - 14:02

برخی وزرای کابینه رژیم صهیونیستی پیش بینی کرده‌اند که طی دو هفته توافقنامه‌ای بین ایران و 6 کشور امضا شود.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "دانی دانون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این توافق در این مرحله در حال متبلور شدن است، این امر برای اسرائیل بسیار بد است زیرا ایرانی‌ها به هر چیزی که می‌خواهند دست می‌یابند درحالیکه تحریم‌های این کشور لغو می شود.
سایت "صوت اسرائیل" نوشت: "دانون در مصاحبه ای رادیویی گفت که هیچکدام از مسئولان اسرائیلی خواستار حمله یکجانبه اسرائیل ضد ایران نیستند، ولی اگر چاره‌ای نباشد اسرائیل برای دفاع از خود در هر مکان و زمانی اقدام خواهد کرد."
"نوتالی بنت" رئیس حزب موسوم به "خانه یهودی" و وزیر اقتصاد کابینه رژیم صهیونیستی هم مدعی شد که اقتصاد ایران به دلیل تحریم‌ها با مشکلات بسیاری مواجه شده و اگر کشورهای غربی از مواضع خود عقب نشینی نکنند، "فرصتی واقعی برای نابودی برنامه هسته‌ای ایران وجود دارد".
"شیلی یحیموویچ" رئیس یکی از احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که خوشحال است توافقی بد در مذاکرات ژنو به ضرر این رژیم امضا نشده. وی با این حال به بنیامین نتانیاهو در خصوص گشودن جبهه های متعدد با آمریکا هشدار داد.

"صوت اسرائیل" تأکید کرد که این پیش بینی وزرای ارشد کابینه در خصوص توافق ایران و 6 کشور طی 2 هفته، به این دلیل است که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا تصمیمی راهبردی را در این زمینه اتخاذ کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها