فعالیت مافیا و چالش امنیتی رژیم صهیونیستی

فعالیت مافیا و چالش امنیتی رژیم صهیونیستی
جمعه 24 آبان 1392 - 14:37

العالم - اقدام های تروریستی باندهای مافیا در خیابانها و محله های مسکونی شهرهای صهیونیستی و ترور دادستانهای پرونده های جنایی این باندها، صهیونیستها را با چالش امنیتی داخلی مواجه کرده است.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: اقدام های تروریستی باندهای تبهکار این بار دامنگیر دادستانهای اسرائیل شد و انفجار بمب در خودروی یک دادستان معروف پرونده های جنایی، خیابان دفنه تل آویو را لرزاند.

سرتیپ "یهودا دهان" رئیس پلیس منطقه وقوع انفجار در این باره به گزارشگر اسرائیلی گفت: این حادثه بسیار خطرناک است.همه منطقه را برای یافتن متهمان مورد جستجو قرار دادیم.

گزارشگر اسرائیلی گفت: دادستان مزبور درلحظه وقوع انفجار در دفتر خود بود و تاخیر چند دقیقه ای وی برای رفتن به منزل زندگی او را از مرگ حتمی نجات داد.

این دادستان مسؤولیت بررسی باندهای تبهکاری بزرگ اسرائیل را بر عهده دارد و شمار بسیاری از اعضای این باندها را پشت میله های زندان برد.

پس از وقوع انفجار "یهودا فانشتاین" مشاور قضایی و "موشه لادور" دادستان دولت در محل حادثه حضور یافتند.

دادستان دولت در این باره به گزارشگر اسرائیلی گفت: این اقدام با هدف ترور دادستان بررسی پرونده های جنایی باندهای مافیایی طراحی شده بود.

گزارشگر اسرائیلی گفت: پیش از این گروههای تبهکار خودروی یک وکیل دادگستری را منفجر کردند که به کشته شدن وی منجر شد.

وی افزود: اسرائیل طی هفته های اخیر شاهد اقدام های تروریستی زنجیره ای بوده است به گونه ای که طی سه هفته گذشته سرکرده باند تبهکاری زئیف روزنشتیان در "اور یهودا" ترور شد و به دنبال آن نیز سرکرده باند تبهکاری دومرانی در عسقلان در انفجار بمبی که در خودروی وی کارگذاری شده بود، کشته شد. پس از آن نیز عسقلان مجددا شاهد انفجار خودروی بمب گذاری شده یکی از اعضای باندهای مافیایی در اسرائیل بود.

یهودا فانشتاین مشاور قضایی دولت اسرائیل در خصوص موج گسترده اقدامات تروریستی در اراضی اشغالی فلسطین گفت: اسرائیل شاهد موج بی سابقه اقدامات تروریستی است و ما از این بابت بسیار نگرانیم.

پربیننده ترین خبرها