نگرانی عمیق صهیونیستها از توافق ایران و1+5

نگرانی عمیق صهیونیستها از توافق ایران و1+5
دوشنبه 27 آبان 1392 - 10:57

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از "نگرانی بسیار زیاد" خود درباره احتمال توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "بنیامین نتانیاهو" شامگاه یکشنبه پس از دیدار با "فرانسوا اولاند" رئیس جمهور فرانسه به خبرنگاران گفت: "من بسیار نگران هستم که این توافقنامه امضا شود؛ با یک حرکت قلم تحریم های ایران کم می شود و در مقابل ایران عملا هیچ چیزی ارائه نکرده است."
اظهارات نتانیاهو چند روز قبل از آغاز دور جدید مذاکرات ژنو بین ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 مطرح می شود.
نتانیاهو قرار است چهارشنبه برای گفت وگو با "ولادمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه به مسکو برود. وی همچنین قرار است جمعه آتی با "جان کری" وزیر خارجه آمریکا در قدس اشغالی دیدار و گفت وگو کند.
4 شرط فرانسه برای توافق هسته‌ای با ایران
از سوی دیگر "فرانسوا اولاند" که دیروز برای دیدار با سران رژیم صهیونیستی راهی فلسطین اشغالی شده است، در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: فرانسه 4 شرط را برای توافق درباره برنامه هسته‌ای ایران تعیین کرده است.
وی افزود: "فرانسه در صورت تحقق 4 شرط از توافق انتقالی با ایران حمایت می کند، این شروط عبارتند از: قرار گرفتن تأسیسات هسته ای ایران تحت نظارت کامل بین المللی از هم اکنون؛ تعلیق غنی سازی 20 درصد. کاهش ذخایر فعلی و توقف تأسیسات اراک."
کارشکنی‌های فرانسه در جریان مذاکرات اخیر در ژنو مانع از امضای توافقنامه بین ایران و 1+5 شد.
رئیس جمهور فرانسه دیروز به محض ورود به فلسطین اشغالی با اشاره به تغییر نکردن مواضع کشورش در مذاکرات هسته ای با ایران، با زبان عبری بر حمایت همیشگی کشورش از رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها