تازه ترین ویدیو از خودرو عامل انفجار بیروت

جمعه 1 آذر 1392 - 09:27

العالم - شبکه العالم به تصاویر ویدیوئی جدیدی دست پیدا کرد که در آن خودرو عامل انتحاری را لحظاتی قبل از انفجار نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این تصاویر توسط دوربین های مراقبت در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت ضبط شده اند.

در این صحنه خودرویی مشکی دیده می شود که در مرحله نخست با مانع برخورد و متوقف می شود؛ اما بار دیگر با خودوری پارک شده در مسیر برخورد و پیش از رسیدن به سفارت ایران منفجر می شود.

در این فیلم نشان داده شده که هیثم ایوب یکی از نیروهای امنیتی سوار بر موتور سیکلت با استعلام از شهروندان حاضر در مکان حادثه، به تعقیب خودوری بمب گذاری شده می پردازد که در نهایت به شهادت رسید.

این نیروی امنیتی سعی می کند که فرد انتحاری را از خودرو پیاده کند که سرانجام وی از خودرو پياده شد و به سوي سفارت رفت و مواد منفجره همراه خود را مقابل در اصلي سفارت منفجر كرد.

در دو انفجار تروریستی روز سه شنبه (28 آبان ماه) ، حجت الاسلام ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان و همسر یکی از کارکنان سفارت به شهادت رسیدند و در مجموع 25 غیر نظامی جان خود را از دست داده و بیش از 160 نفر مجروح شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها