پیشرفت چشمگیر ارتش سوریه در حلب

پیشرفت چشمگیر ارتش سوریه در حلب
يکشنبه 3 آذر 1392 - 10:08

شبکه تلویزیونی سوریه از پیشرفت چشمگیر ارتش این کشور در بازار قدیمی شهر حلب و پاکسازی این منطقه از گروه های مسلح و تروریستی خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، تروریست ها در بازار قدیمی شهر حلب ویرانی‌های زیادی به بار آورده و آثار قدیمی این بازار را ویران کردند.
بنابر این گزارش، گروه های تروریستی به مسجد معروف اموی ها در حلب خسارات زیادی زده و بخش هایی از آن را ویران کرده اند.
خبرها حاکی است که تروریست ها به محض آنکه احساس می کنند نیروهای ارتش در حال پیشروی هستند و نمی توانند در برابر ارتش مقاومت کنند، مناطقی را که در آنها مستقر هستند بمب گذاری و منفجر می‌کنند در همین خصوص آثار باستانی بخش قدیمی حلب از ویرانگری های تروریست ها در امان نمانده است.
یکی از نیروهای ارتش سوریه با اشاره به وسعت ویرانگری های تروریست ها، گفت: عملیات در این مناطق دشوار است اما با احتیاط پیشروی می کنیم زیرا همه ساختمان ها را بمب گذاری کرده‌اند تا منفجر کنند.
وی افزود: تروریستها هر آنچه را که در مغازه ها و ساختمان ها بوده به طور کامل سرقت کرده اند. این عملیات تا آزادسازی کامل شهر حلب و آزادسازی کامل سوریه از وجود تروریست ها ادامه خواهد داشت.
این گزارش می افزاید: ارتش سوریه برای حفظ باقیمانده آثار باستانی، میراث انسانی، تمدن و تاریخ شهر تاریخی حلب با احتیاط در حال پیشروی است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها