مقداد: بشار اسد در قدرت باقی خواهد ماند

مقداد: بشار اسد در قدرت باقی خواهد ماند
سه شنبه 5 آذر 1392 - 12:31

"فیصل مقداد" معاون وزیر خارجه سوریه در مصاحبه با فایننشال تایمز، با تاکید بر این مساله که بشار اسد در قدرت باقی خواهد ماند، توافق هسته ای ژنو بین ایران و قدرت های بزرگ را نشانه تغییر سیاست های غرب در منطقه ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فیصل مقداد معاون وزیر خارجه سوریه در واکنش به توافق ژنو بین ایران و 1+5 گفت: این توافق هسته ای بیانگر تغییر سیاست های غرب در منطقه است و نشان می دهد که همه طرف های ذیربط برای یافتن راه حلی سیاسی در منطقه تلاش می کنند.

مقداد درباره آینده بشار اسد رئیس جمهور سوریه و کنفرانس ژنو 2 گفت: دمشق پیش بینی نمی کند که جامعه جهانی در کنفرانس ژنو 2 فشارهایی را برای اجبار بشار اسد به کناره گیری از قدرت اعمال کند.

معاون وزیر خارجه سوریه افزود: ما کاملاً مطمئن هستیم که اروپا و آمریکا می دانند که سوریه با تروریسم مواجه است، تروریست هایی که مزدوران خارجی هستند.

فیصل مقداد گفت: طرح روسیه برای انهدام سلاح های شیمیایی سوریه که پس از ادعای استفاده نظام دمشق از این سلاح ها برای کشتار شهروندان سوری در منطقه غوطه دمشق مطرح شد، جایگاه سوریه را در سطح بین الملل ارتقا داده است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها