اعترافات تکان دهنده سرکرده تروریستها در سوریه + فیلم

يکشنبه 10 آذر 1392 - 14:10

یکی از سران گروه های تروریستی در سوریه که اخیرا به "داعش" پیوسته است، با انتشار فیلمی در اینترنت، اعترافات تکان دهنده ای را درباره ارتباط دستگاه های اطلاعاتی عربی و غربی با این گروه های تروریستی در سوریه مطرح می کند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "صدام الجمل " در این فیلم با اعلام جدایی از گروه موسوم به "احفاد الرسول" اذعان می کند که گروه های مسلح در سوریه درگیر جنگ با یکدیگر هستند .

این سرکرده تروریستها، با اعلام برائت از "ستاد و شورای نظامی و فرماندهی گروه "احفاد الرسول" در استان دیرالزور از بقیه گروه های مسلح خواست مانند خودش "توبه" کنند و از جنگ با "برادران اسلامگرا" (گروه های وابسته به القاعده) دست بکشند.
الجمل در این فیلم می گوید که گروه احفاد الرسول از حمایت های مالی ، تسلیحاتی و غیره یکی از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برای براندازی نظام سوریه برخوردار است، و سرویس اطلاعاتی همین کشور عربی طراح تشکیل این ائتلاف بود و سرویس های اطلاعاتی کشورهای دیگر نیز در این امر با عربستان همدست بودند.

وی افزود: برخی کشورها از گروه های جنگجو فقط برای سیطره بر یک منطقه مشخص حمایت مالی می کنند، تا "اسلامگرایان" وارد آن منطقه نشوند.
الجمل خاطرنشان کرد که افسران سرویس های اطلاعاتی چند کشور عرب حاشیه خلیج فارس و برخی از همسایگان عرب سوریه و کشورهای غربی در نشست های سران گروه های مسلح فعال در سوریه مشارکت می کنند و همه این کشورها در تشکیل گروه مسلح "ارتش آزاد سوریه" نقش داشتند.
الجمل اذعان کرد که اخیرا نشستی با حضور فرماندهان گروه های مسلح فعال در شرق و شمال سوریه و امیر یکی از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و مسئولان سرویس های اطلاعاتی برخی دیگر از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و یک کشور همسایه سوریه برگزار شد، که این امیر عرب از تک تک فرماندهان گروه های مسلح خواست که خود را برای حمله به مواضع ارتش سوریه آماده کنند. وی از سلیم ادریس فرمانده یکی از گروه های مسلح نیز از دیگر فرماندهان خواست به تشکیلات موسوم به ستاد گروه های نظامی و انقلابی سوریه بپیوندند تا از حمایت مالی و تسلیحاتی طرف های خارجی برخوردار شوند . 
الجمل افزود : تعداد زیادی از نیروهای گروه ارتش آزاد سوریه که در مناطق غوطه ، دمشق و درعا فعالیت می کنند ، در یکی از کشورهای همسایه سوریه آموزش دیده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها