ویروس خطرناک سعودی ضد برنامه هسته‌ای ایران

ویروس خطرناک سعودی ضد برنامه هسته‌ای ایران
چهارشنبه 13 آذر 1392 - 08:14

سایت صهیونیستی دبکا از برنامه عربستان سعودی برای تولید ویروس رایانه‌ای خطرناکتر در مقایسه با "استاکس نت" برای ویران کردن برنامه هسته‌ای ایران با کمک موساد خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این سایت در گزارشی تأکید کرد، "بندر بن سلطان" رئیس اداره اطلاعات عربستان سعودی در 24 نوامبر گذشته با "تامیر باردو" رئیس موساد دیدار کرد. و این دیدار مدت کوتاهی پس از امضای توافق هسته‌ای ایران و 6 کشور صورت گرفت.
بر اساس این گزارش، در این دیدار گروهی از متخصصان رایانه‌ای سعودی و صهیونیستی حضور داشتند که هدف از آن بررسی راه های تولید برنامه‌های ویروسی و بدافزارها بود .. برنامه هایی که خطر و ویرانگری آنها برای برنامه هسته‌ای ایران بسیار بیشتر از "استاکس نت" باشد.
این گزارش می افزاید، ریاض دست کم 1 میلیون دلار به عنوان بودجه برای اجرای این برنامه قرار داد، و بندر بن سلطان و رئیس موساد چندین بار در بندر عقبه اردن با یکدیگر دیدار کردند.
لو رفتن موضوع این دیدارهای محرمانه، موجب شد که سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد عربستان در خصوص همکاری اطلاعاتی مستقیم با رژیم صهیونیستی به شدت اظهار نگرانی کند. چرا که انتشار اینگونه اطلاعات موجب تخریب وجهه بندر و تشدید درگیری‌های داخلی و تضعیف عربستان در منطقه می شود.

پربیننده ترین خبرها