هشدار دمشق در باره کمک ترکیه به تروریست ها

هشدار دمشق در باره کمک ترکیه به تروریست ها
جمعه 15 آذر 1392 - 13:05

العالم - وزارت امور خارجه سوریه با ارسال نامه برای مقام های سازمان ملل متحد ، در ارتباط با عواقب اقدام های دامنه دار ترکیه در حمایت از گروههای تروریستی سوریه هشدارداد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، روز گذشته وزارت خارجه سوریه دو نامه یکی برای بان کی مون دبیر کل سازمان ملل و دیگری برای گرارد ارو رئیس کنونی شورای امنیت درباره ادامه فعالیت ها و برنامه های مقام های آنکارا درحمایت از گروههای مسلح در سوریه ارسال کرد.

در نامه وزارت خارجه سوریه  آمده است: مقام های ترکیه هم چنان به اقدام های خود در ایجاد تسهیلات برای  سرازیر شدن موج تروریستها و سلاح به شکل برنامه ریزی شده و از طریق بسیاری ازمناطق به سوریه ادامه می دهند.

درنامه ها تاکید شده است: مقام های ترکیه حامی گروههای تروریستی هستند که در حق مردم سوریه و نهادهای دولتی جنایت می کند و حتی درمانگاهها ، مراکز آموزشی و عبادتگاههای مسلمانان و مسیحیان و مراکز هیاتهای دیپلماتیک و حتی کودکان مدارس از جنایت های آنان در امان نمانده اند.

دمشق بار دیگر از شورای امنیت خواست با انجام اقدامات فوری و اتخاذ تصمیمات مرتبط برای مقابله با تروریسم که مردم و دولت سوریه را هدف قرار داده به مسئولیت خود عمل کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها