النصره و داعش در آستانه درگیری های مسلحانه؛

عضو سعودی "داعش" توسط "النصره" به هلاکت رسید

عضو سعودی
شنبه 16 آذر 1392 - 23:10

العالم - روابط متشنج گروه های تروریستی "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) و "جبهه النصره" با هلاکت یک تروریست سعودی عضو "داعش" به دست افراد مسلح جبهه النصره در آستانه تبدیل شدن به درگیری های مسلحانه قرار گرفته است.

به گزارش شامگاه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری "انباء آسیا" اعلام کرد  که "عطیه مفضی العنزی" تبعه عربستانی ملقب به سالم الریمی پس از دریافت تماس بی سیم، از مقر خود خارج شد و رفقای تروریست او بعد از نیم ساعت از دستگاه بی سیم صدای او را در حال التماس برای رهایی از مرگ شنیدند و اندکی بعد صدای شلیک گلوله در نزدیکی مقر شان به گوش رسید.

این منبع می افزاید: دوستان الریمی فورا به جستجوی او پرداختند و در نهایت خودروی وی را که آثار گلوله بر بدنه آن پیدا بود در یک ایستگاه بازرسی وابسته به جبهه النصره در شهر الرقه یافتند که چند تن از افراد مسلح وابسته به"لواء الثوار" که سه ماه پیش با النصره بیعت کرده بود، آن ایست بازرسی را مدیریت می کردند.

دوستان الریمی پس از مدتی فهمیدند که عناصر مستقر در این ایستگاه می خواسته اند که الریمی را اسیر کنند که وی تسلیم نشده است و آنها وی را از ناحیه پا  و سر هدف گلوله قرار داده اند.

به دنبال انتشار خبر هلاکت الریمی، اعضای جبهه النصره سعی کردند از قبول مسوولیت این امر شانه خالی و اعلام کنند که لواء الثوار که مدتی از النصره جدا شده مسوول این حادثه است اما به گفته اعضای خشمگین داعش این بهانه ها نتوانست این حقیقت را پنهان کند که پرچم النصره بر فراز این ایستگاه برافراشته است و عناصر لواء الثوره با دستور سرکرده النصره در این مکان مستقر بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها