حضور مخالفان در کنفرانس منامه ممنوع بود !

حضور مخالفان در کنفرانس منامه ممنوع بود !
يکشنبه 17 آذر 1392 - 21:43

منامه (العالم) ـ رییس بخش آزادی ها و حقوق بشر جمعیت وفاق بحرین با اشاره به جلوگیری از حضور مخالفان در کنفرانس منامه گفت: رژیم حاکم هنوز بر استفاده از راهکارهای ناکام امنیتی اصرار دارد .

"هادی الموسوی" عصر یکشنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم با اشاره به آگاهی کامل مردم بحرین از مسایل موجود و حق خود در شرکت در تصمیم گیریها اظهار داشت:  محافل بین المللی به خوبی از موارد نقض حقوق مردم اعم از حقوق سیاسی، بهداشت، آزادی بیان و حتی حق زندگی آگاه هستند این در حالی است که تعداد زیادی از قربانیان به خاطر سرکوب رسمی رژیم شهید شده اند.
وی افزود: مخالفان حکومت بحرین و معترضان آل خلیفه روزجمعه گذشته همزمان با برگزاری کنفرانس گفت وگوی منامه، با برگزاری تظاهراتی در روستای سار به صورت مسالمت آمیز، فرهنگی و متمدنانه، پیام خود را به شرکت کنندگان در همایش گفت وگوی منامه رساندند؛ اگر چه از حضور در آن منع شده بودند ولی توانستند با چنین روشی صدای خود را برسانند.
رییس بخش آزادی ها و حقوق بشر جمعیت وفاق خاطرنشان کرد: مخالفان بحرینی به شرکت کنندگان در این همایش تاکید کردند که اگر آنها برای بررسی صلح در جهان، روابط بین الملل، دوری از جنگ و درگیری آمده اند، چرا وضعیت بحرین را همانند بسیاری از کشورها بررسی نمی کنند و این بحران را با روشهای دموکراتیک حل نمی کنند.؟!
الموسوی تاکید کرد: شرکت کنندگان در کنفرانس گفت وگوی منامه هیچ راهی برای بررسی مساله بحرین در برابر میکروفونها و دوربینها نیافتند، و چاره ای ندارند مگر این که درباره این واقعیت نیز سخن بگویند زیرا از مسایل بحرین آگاه هستند و هیچ موردی پنهان نیست.
روز جمعه (15 آذر ماه) کنفرانس"گفت وگوی منامه" در میان تدابیر شدید امنیتی در اطراف هتل محل برگزاری در منطقه "السیف" برگزار شد.
MKH-7-22:37

پربیننده ترین خبرها