بحرینی ها در هزارمین روز انقلاب هم خسته نیستند

بحرینی ها در هزارمین روز انقلاب هم خسته نیستند
جمعه 22 آذر 1392 - 22:21

العالم - جواد فیروز نماینده پارلمانی سابق بحرین می گوید: حضور مردم در صحنه و تاکید بر خواسته های انقلابی خود هزار روز پس از آغاز انقلاب نشان می دهد که مردم در موضع قدرت و رژیم در موضع ضعف قرار دارد.

"جلال فیروز" روز جمعه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: افکار عمومی جهان می داند که رژیم آل خلیفه درپی ایجاد اصلاحات واقعی نیست،دیدگاه ها و سیاست های خود را تغییر نداده و نباید به این رژیم امید بست.با این حال مردم همچنان به فعالیت خود پایبند هستند تا به جهانیان این پیام را برسانند که به انقلاب تا دست یابی به حقوق شان ادامه خواهند داد.

نماینده اسبق جمعیت وفاق اسلامی بحرین افزود: آل خلیفه از مارس 2011 با توسل به زور و خشونت و اعلام وضعیت فوق العاده سرکوب مردم را آغاز کرد؛ اما روش نظامی آنها شکست خورده است.

این مخالف بحرینی ادامه داد: رژیم حاکم با بازداشت هزاران نفر هم نتوانسته است به خواسته هایش برسد و هم اکنون بیش از 3 هزار مخالف در زندان های رژیم محبوس هستند.

فیروز گفت: تنها راه حل بحران بحرین ایجاد اصلاحات واقعی، کاهش اختیارات و قدرت خاندان سلطنتی است که چنین راه حلی زمینه را برای حاکم شدن قوانین و مشارکت واقعی مردم در اداره امور کشور و سرنوشت خود فراهم می کند.

جلال فیروز با تاکید بر اینکه رژیم توان ایستادگی در برابر قیام پرشور مردمی را ندارد، گفت: سازمان های بین المللی حتی متحدان رژیم آل خلیفه از این رژیم خواسته ای که راه حل مسالمت آمیز واقعی را درپیش بگیرد.

12-13- tok

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها