گزارش خبرنگار العالم از جدیدترین تحولات سوریه

گزارش خبرنگار العالم از جدیدترین تحولات سوریه
شنبه 30 آذر 1392 - 15:24

خبرنگار شبکه العالم در سوریه گزارش داد، نیروهای ارتش سوریه پس از شناسایی گروهی از عناصر مسلح در حومه شهر "حلب" که خود را برای بمباران شهرهای "نبل" و "الزهراء" آماده می‌کردند، آنها را هدف قرار داده و به هلاکت رساندند.

"حسام زیدان" روز شنبه در گزارشی تأکید کرد: این تروریستها تصمیم داشتند شهرهای تحت محاصره نبل و الزهراء را با خمپاره و موشک هدف قرار دهند ولی نیروهای ارتش آنان را از پای در آوردند و خمپاره اندازهای آنان را نابود کردند.
زیدان خاطرنشان کرد: عملیات نیروهای ارتش سوریه در چندین محور ادامه دارد، و به ویژه در استان ریف دمشق نیروهای سوری گروه های مسلح را در شهر "عدرا" محاصره کرده‌اند و از ورود و یا خروج عناصر مسلح  و ارسال هرگونه کمکها برای آنان جلوگیری می‌کنند.
حسام زیدان گفت: نیروهای ارتش سوریه داخل شهر دوما گروهی از عناصر مسلح را هدف قرارده و شماری از عناصر این گروه را به هلاکت رساندند؛ یکی از این عناصر مسلح "نازح الشمری" تبعه عربستان سعودی بود.
وی ادامه داد: نیروهای ارتش در حرستا نیز با گروهی از عناصر مسلح درگیر شدند. نیروهای ارتش همچنین با ایجاد کمین گروهی از عناصر داعش را که قصد داشتند وارد شهر "عقربا" شوند، به دام انداختند. این شهر حلقه ارتباطی غوطه شرقی و غربی است.
خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در "قلمون" با عناصر مسلح در "مزارع ریما"، در شرق "یبرود" و غرب "نبک" درگیر شده و همه آنان را از پای در آوردند.
MKH-21-10:48

پربیننده ترین خبرها