فیلم جدید کارگردان پادشاه شن پس از رسوا کردن آل سعود

فیلم جدید کارگردان پادشاه شن پس از رسوا کردن آل سعود
يکشنبه 1 دی 1392 - 08:45

کارگردان سوری که با ساخت فیلمی درباره زندگی بنیانگذار پادشاهی عربستان، رسوایی بسیاری را برای رژیم آل سعود به وجود آورد؛ این روزها در تدارک ساخت فیلم جدیدی درباره سوریه است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "نجدت انزور" تأکید کرد که در حال ساخت فیلمی بین المللی درباره 2 روزنامه نگار انگلیسی است که در بحران سوریه زندگی کرده و مشاهداتشان را به تصویر کشیدند.
انزور در گفت وگوی رادیویی درباره فتوایی که یک مبلغ سعودی برای قتل او بعد از ساخت و اکران فیلم «پادشاه شن» صادر کرده است، گفت: این فتوا شخصا علیه او نیست بلکه علیه همه شهروندان سوری است.
وی تاکید کرد: کسی نمی تواند ملت سوریه را ساکت کند حتی اگر مرا ساکت کنند.
انزور خاطرنشان کرد: حتی اگر مرا ساکت کنند صداهای بسیاری بالا خواهد رفت و نسل سینمایی جدید آثار مستندی ارائه خواهد کرد، حتی اگر این آثار از طریق تلفن های همراه باشد.
این کارگردان سوری با بیان اینکه تروریسم در منطقه به بافت اجتماعی و همزیستی ضربه می زند، خواستار گسترش تفکر مقابله با تروریسم از طریق تئاتر یا سینما شد.
وی تاکید کرد: فیلم «پادشاه شن» بعد از سالها تحقیقات ساخته شده است.
نجدت فاش کرد که هنرمندان سوری بسیاری با او تماس گرفتند و حمایت خود را از موضع او اعلام کردند.
انزور با اشاره به اینکه اوضاع هنری در سوریه در زمان بحران در سطح مطلوب نیست، پیش بینی کرد آثاری در زمینه بحران تولید شود و سطح ملی مطلوبی ارائه دهد.
وی در پاسخ به این سوال که بعد از فتوای قتلش چه کسی از نجدت انزور محافظت می کند، گفت: هر شهروند آزاده در این جهان از من محافظت می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها