قدردانی هیئت رسانه‌ای سوریه از العالم

قدردانی هیئت رسانه‌ای سوریه از العالم
يکشنبه 1 دی 1392 - 18:47

اعضای هیات رسانه‌ای سوریه از تلاش‌های شبکه العالم در حمایت از ملت ودولت سوریه، قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، سرپرست هیات رسانه ای سوریه در دیدار با مدیر این شبکه خبری گفت: به اینجا آمده ایم تا از تلاش العالم در قلب حوادث سوریه و حمایت از دولت و ملت این کشور در برابر تکفیری ها تشکر کنیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شبکه العالم جمعی از خبرنگاران شبکه های تلویزیونی سوریه روز شنبه سی ام آذر ماه ضمن بازدید از بخش های مختلف شبکه، با دکتر سید احمد سادات مدیر العالم دیدار و گفتگو کردند.

در این ملاقات "رنا" سرپرست هیئت رسانه ای سوریه ضمن قدردانی ازتلاش های مستمر شبکه العالم در حمایت از ملت سوریه در مقابل تکفیری ها و تروریست ها گفت: اصحاب رسانه در سوریه، خواستار همکاری بیشتر و تبادل تجربیات با العالم در زمینه های تهیه مستند، خبر، برنامه سازی و گزارش های خبری برای پوشش حوادث سوریه و تحولات منطقه هستند.

در ادامه مدیر شبکه العالم با تشریح فعالیت های خبرنگاران این شبکه در قلب حوادث سوریه و ارسال گزارش های مستند از مناطق مختلف درگیری گفت: متاسفانه علی رغم فعالیت های گسترده رسانه های مقاومت در قبال حوداث سوریه، همکاری مستمر و همه جانبه بین این شبکه ها و رسانه های سوری وجود ندارد، در حالی که طرف مقابل با تشکیل غرفه های عملیات روانی و توزیع نقش ها به صورت گسترده به جعل اخبار و تحریف وقایع می پردازد.

سادات با تاکید بر ضرورت همکاری بین رسانه های سوریه و رسانه های حامی مقاومت خاطر نشان کرد: برای آگاه کردن افکار عمومی جهان در خصوص تفکیک "بهار عربی" از "توطئه علیه مردم سوریه" لازم است رسانه های سوری و حامی مقاومت با یکدیگر همکاری و هماهنگی همه جانبه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: برای انعکاس بهتر جنایات های تکفیری ها در سوریه از جمله هدف قرار دادن مردم بی گناه در خیابان ها، حمله به مدارس، سزبریدن کودکان، زنان و سربازان، حمله به مراکز درمانی، مساجد و کلیساها و... لازم است شبکه های سوری نقش اصلی در تولید گزارش ها و برنامه های مستند را به عهده گرفته و آنها را در اختیار رسانه های همسو قرار دهند.

پربیننده ترین خبرها