هلاكت هشت نفر از اعضاي گروهک النصره در عراق

هلاكت هشت نفر از اعضاي گروهک النصره در عراق
سه شنبه 3 دی 1392 - 18:57

العالم - یک منبع آگاه در مركز عمليات "الجزيره" و "الباديه" ارتش عراق اعلام کرد که طی عملیاتی هشت نفر از عناصر گروهک تروریستی النصره کشته و شمار زیادی از افراد این گروهک نیز زخمي شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع که نخواست نامش فاش شود، روز سه شنبه افزود: عناصر گروهک تروریستی النصره درصدد حمله به يك پاسگاه ارتش عراق در مناطق مرزي با سوريه بودند كه پس از درگيري و كشته و زخمي شدن شماري از آنها، مجبور شدند  به داخل خاك سوريه متواري شوند.

این منبع در گفتگو با خبرگزاري "سومريه نيوز" اعلام كرد که شماري از عناصر گروهک النصره سحرگاه سه شنبه درصدد حمله به يكي از پاسگاه هاي ارتش عراق در مناطق مرزي با سوريه بودند كه با واكنش مرزبانان عراقی مواجه شدند.
 نيروهاي عراقي به دنبال اين درگيري و به دلیل وجود احتمالي افراد مسلح در برخی مناطق هم مرز با سوریه، اقدام به پاكسازي اين مناطق کردند.

مقر اصلی گروهک ترورریستی النصره که از سوی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان تامین مالی می شود در خاک سوریه قرار دارد و هر چند یک بار اعضای این گروهک در داخل خاک عراق نیز مبادرت به اقدامات تروریستی می کنند.

گروهک تروریستی النصره با گذشت حدود 34 ماه از بحران سوریه، جنایات فراوانی در حق مردم بی دفاع این کشور و در تامین منافع صهیونیست ها، غربی ها و کشورهای مرتجع عرب انجام داده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها