سفیر فلسطین در بازدید از العالم: مردم فلسطین همچنان به ایران امید دارند

سفیر فلسطین در بازدید از العالم: مردم فلسطین همچنان به ایران امید دارند
چهارشنبه 4 دی 1392 - 21:41

سفیر فسطین گفت: مردم فلسطین همچنان به جمهوری اسلامی ایران امید بسته اند و هرگز دراین قضیه تردیدی به خود راه نداده اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شبکه العالم صلاح زواوی سفیر فسطین در تهران روز چهارشنبه 4/10/1392با حضور در شبکه العالم سیداحمد سادات مدیر شبکه دیدار و گفت وگو کرد.
در ابتدای این دیدار صلاح زواوی ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: جمهوری اسلامی به لحاظ جغرافیایی در کشور ایران متولد شده است اما امام خمینی و انقلاب اسلامی متعلق به همه ما می‌باشد و نباید آن را در یک دایره محدود محصور کرد و از این نظر مسولیت ما را در قبال آزادی  فلسطین سنگین‌تر می کند.
سفیر فلسطین در ادامه گفت: من از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با مسئولان ارشد نظام از جمله حضرت امام خمینی( ره)، مقام معظم رهبری، مرحوم حاج سیداحمد خمینی، شهید رجایی و سایر مسئولان نظام ارتباط نزدیک و صمیمانه‌ای داشته و دارم.
وی با تاکید بر اینکه شبکه العالم نقش بسزایی در اطلاع رسانی اوضاع فلسطین داشته است خاطرنشان کرد با شروع بیداری اسلامی العالم  علیرغم  همه فشارها و هجمه‌ها توانست تحول عظیمی در دیدگاه مردم منطقه ایجاد کند و امیدوارم همچنان به عنوان یک رسانه مقتدر درعرصه اطلاع رسانی و خدمت به جهان اسلام و فلسطین حضور فعال‌تری داشته باشد.
الزواوی با مثبت ارزیابی کردن همکاری شبکه العالم با گروه‌های فلسطینی اظهار داشت: سفارت فلسطین در تهران متعلق به همه مردم فلسطین می‌باشد و ما از طریق  ارتباطات خوبی که با گروه‌های فلسطینی داریم می‌توانیم روابطمان با شبکه العالم را در همه زمینه‌ها گسترش دهیم.
در ادامه این دیدار سیداحمد سادات با محکوم کردن حملات اخیر صهیونیست‌ها به غزه و کشتار مردم بی‌دفاع خاطرنشان کرد که حوادث سوریه و مصر باعث نشده است که العالم هرگز مشکلات مردم فلسطین را فراموش کند و همچنان از طریق دفاتر خود در قدس، رام الله و غزه ضمن ارسال  اخبار و گزارش‌های متعدد برنامه‌های مستندی را این زمینه تولید و پخش می کند.
در پایان  این دیدار توافق شد که همکاری‌های میان شبکه العالم و همه گروه‌های فلسطینی  در زمینه‌های برجسته کردن هر چه بیشتر موضوع فلسطین در افکار عمومی، دریافت فرکانس‌های جدید شبکه، تولید برنامه، گزارش، مستند و.... همکاری مستمری داشته باشند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها