پاسخ نمایندگان عراقی به مخالفتهای مشکوک با عملیات الانبار

پاسخ نمایندگان عراقی به مخالفتهای مشکوک با عملیات الانبار
پنج‌شنبه 5 دی 1392 - 12:37

فراکسیون "الوطنیه البیضاء" در پارلمان عراق، با حمایت کامل از عملیات ارتش علیه گروههای مسلح در صحرای استان الانبار (غرب) تأکید کرد: این عملیات به نمایندگی از همه ملت عراق انجام می گیرد و به حزب، شخص یا گروه خاصی تعلق ندارد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، فراکسیون "الوطنیه البیضاء" از معترضان به این عملیات خواست به جای اعتراض به آن، صدها خانواه ای را در نظر داشته باشند که به علت اقدامات تروریستی این گروهها، فرزندانشان را از دست داده اند.
کاظم الشمری، سخنگوی این فراکسیون در بیانیه ای که در پایگاه سومریه نیوز منتشر شد، اعلام کرد: وظیفه ملی ما است که از ارتش عراق در مأموریت ملی برای پیگرد بقایای گروههای های تروریستی و هدف قرار دادن پناهگاههایشان نه تنها در الانبار بلکه در سراسر عراق حمایت کنیم تا امنیت و ثبات در کشور استقرار یابد.
الشمری افزود: ارتش عراق، امروزه به نمایندگی از مردم عراق با تروریسم مبارزه می کند و در این زمینه منافع هیچ گروه، حزب یا شخص خاصی را در نظر نگرفته است و هر شهروند شرافتمند عراقی که نگران آینده کشورش است باید به هر طریق ممکن از این عملیات حمایت کند. زیرا نیروهای ارتش امروزه جان خودشان را برای کشور و مردم عراق به خطر انداخته اند و این بالاترین درجه فداکاری است.
الشمری با اعلام حمایت این فراکسیون از عملیات ارتش عراق تأکید کرد: ضروری است هر گونه سلاح در کشور فقط در اختیار حکومت قرار داشته باشد و هر گونه سلاح فاقد مجوز از کشور جمع آوری شود تا بدین وسیله ابهت نظام و دستگاههای امنیتی آن حفظ شود.
فراکسیون "الوطنیه البیضاء" در پایان از معترضان به این عملیات خواست، تا با مراجعه به عقل و منطق، صدها خانواده داغداری را در نظر داشته باشند که به علت فعالیت این گروه های مجرم، فرزندانشان را از دست داده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها