نیمی ازانگلیسی‌ها به آینده مالی خود در2014 بدبین‌اند

نیمی ازانگلیسی‌ها به آینده مالی خود در2014 بدبین‌اند
يکشنبه 8 دی 1392 - 21:24

نتایج تازه‌ترین مطالعات فاش کرده که نیمی از انگلیسی‌ها، به آینده مالی خود در سال آینده بدبین هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه انگلیسی "ساندی اکسپرس" امروز یک شنبه با انتشار نتایج مطالعات خود اعلام کرد: 49 درصد از انگلیسی ها، خود را برای سالی دشوار آماده می کنند و 57 درصد از انگلیسی ها که بین 50 تا 64 سال سن دارند، پیش بینی می کنند که در سال 2014، اوضاع مالی آن ها بدتر خواهد شد. در این میان، تنها 29 درصد از انگلیسی ها با میانگین های سنی مختلف، به آینده مالی خود در سال آینده امیدوارند.

بر پایه این گزارش، مهم ترین دغدغه انگلیسی ها، هزینه رو به رشد وسایل گرمایش و لامپ های برق است به طوری که 60 درصد از انگلیسی ها اعتراف کردند که در فصل زمستان از قبض برق بیمناک و هراسانند.

نتایج این مطالعه ثابت کرد که 25 درصد از انگلیسی ها، ناچار شده اند برای تامین هزینه های جشن کریسمس، پول قرض کنند و 42 درصد از مردم نیز ناچار به استفاده از چک، یا کشیدن چک بی محل شده اند. به این ترتیب، 76 درصد از انگلیسی ها اعتراف کردند وام ها و پول هایی که قرض کرده اند را برای تامین هدایای کریسمس هزینه کرده اند.

در این گزارش همچنین فاش شده است که 34 درصد از انگلیسی ها ناچار شده اند از پس انداز برای تامین هزینه های جشن کریسمس استفاده کنند و به طور متوسط 450 لیره استرلینگ از حساب های پس انداز خود برداشت کنند و در این میان، گروه سنی 30 تا 49 ساله ها بیش از بقیه گروه های سنی در معرض فشارهای مالی بوده اند.

در پایان این پژوهش از وزیران دولت انگلیس درخواست شده است، تلاش خود را به کار گیرند تا شکاف رشد اقتصادی و بحران هزینه های معیشتی که دامنگیر میلیون ها تن از مردم انگلیس است را پر کنند.

26

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها