تاکید جمعیت "وعد" برادامه اعتراض علیه آل خلیفه

تاکید جمعیت
جمعه 13 دی 1392 - 10:37

العالم - جمعیت ملی دموکراتیک العمل (وعد) بحرین بر پایبندی این جمعیت به ادامه مبارزه ملی دموکراتیک و مطالبه اصلاحات سیاسی و قانونی با روشهای مسالمت آمیز و حمایت از خواسته های قانونی مردم به عنوان گزینه استراتژیک تاکید کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، این جمعیت هم چنین مخالفت خود را با اقدام های منفی نهادهای دولتی بحرین برای کشاندن کشور به سوی راهکارهای امنیتی اعلام کرد.

جمعیت وعد در نشستی فوق القاعده، که دفتر سیاسی و دفترکمیته این مرکزی جمعیت عصر سه شنبه گذشته برگزار کرده بود، تحولات امنیتی، سیاسی و وضعیت داخلی این جمعیت را بررسی کرد. 

به گزارش صوت المنامه ، این جمعیت بر ضرورت اقدام مجدانه برای تحکیم دولت مدنی دموکراتیک ، حفظ  فضای همزیستی و اعتدال، پذیرفتن نظرات طرف دیگر، مقابله با تلاش های تفرقه افکنی، اختلافات طائفی و تعصب مذهبی تاکید کرد.

جمعیت وعد خاطرنشان کرد : چاره ای جز همزیستی و پذیرفتن نظر دیگران برای تشکیل جامعه دموکراتیک و پذیرای تکثر سیاسی، عرقی و مذهبی بدون کنار زدن یا به حاشیه راندن طرف دیگر و متکی بر مشارکت مردمی ، آزادی بیان، حفظ و حمایت از حقوق بشر وجود ندارد. 

جمعیت وعد بر عمل به اصول قانونی، توافقات و پیمانهای بین المللی که بحرین آنها را امضا کرده تاکید کرد و پایبندی کامل و جدی حکومت به اصول حقوق بشر و دنبال کردن روشهای دموکراتیک و رعایت اصل دموکراتیک "مردم منبع قدرت هستند" را  خواستار شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها