تروریست های اخوان المسلمین از گرسنگی می میرند

تروریست های اخوان المسلمین از گرسنگی می میرند
چهارشنبه 18 دی 1392 - 18:17

فرماندهان تیپ توحید جنوب وابسته به جریان اخوان المسلمین در استان درعا در جنوب سوریه به خاطر تمام شدن غذا از چند روز گذشته از گرسنگی در حال مرگ هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری لبنانی آسیا، یک فیلم که توسط مخالفان سوری در اینترنت پخش شد، گرسنگی در میان تروریست های تیپ توحید را نشان می دهد.
سرقت بودجه اختصاص یافته برای خرید مواد غذایی و رسیدن آن به دست افراد ناشناس از مهمترین علل تمام شدن ذخایر غذایی گروه تروریستی مزبور که وابسته به اخوان المسلمین سوریه می باشد، اعلام شده است.

اسماعیل محمود المصری معروف به ابوساریه فرمانده تیپ توحید الجنوب اوایل 2013 پس از درگیری این تیپ با ارتش سوریه در شهر درعا به هلاکت رسید که پس از وی خالد ابازید، این سمت را به عهده گرفت.
تیپ توحید بودجه اش را به صورت رسمی از قطر و ترکیه دریافت می کند و در شمال سوریه حضور فعال تری دارد. این تیپ که در جنوب نیروی چندانی ندارد، در برخی از مناطق در محاصره ارتش سوریه قرار گرفته و کنترل ارتش بر راه های مواصلاتی و همچنین سختگیری های دولت اردن در مرزها برای نرسیدن کمک های غذایی و دارویی به این تیپ از دیگر عوامل شیوع قحطی غذا میان شبه نظامیان آن به شمار می رود.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها