اخراج ذلت‌بار صهیونیست‌های افراطی از روستای فلسطینی

اخراج ذلت‌بار صهیونیست‌های افراطی از روستای فلسطینی
يکشنبه 22 دی 1392 - 18:19

مردم روستای قصره در فلسطین اشغالی فعالان افراطی صهیونیست که قصد تجاوز به اراضی آنها را داشتند کتک زده و متجاوزان را از اراضی خود طرد کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: صهیونیست های افراطی راستگرا که قصد حمله به املاک فلسطینی ها در روستای قصره را داشتند، در حالی که در محاصره فلسطینی ها قرار گرفته بودند، در منطقه ای در بیرون روستا بازداشت شدند.

اهالی روستا 15 فعال افراطی را توقیف و به ساختمانی نیمه ساز در بیرون روستا منتقل کرده و سپس تفنگداران اسرائیلی را برای تحویل آنها فراخواندند.

گزارشگر اسرائیلی گفت: حادثه زمانی آغاز شد که فعالان افراطی اسرائیلی قصد داشتند از تخریب یک ساختمان غیر قانونی در شهرک صهیونیستی توسط نیروهای امنیتی اسرائیل، انتقام بگیرند.

یکی از اهالی قصره به گزارشگر اسرائیلی گفت: این افراد به یک پسربچه و تعدادی از کشاورزان روستا حمله کردند که به دنبال آن اهالی روستا با محاصره متجاوزان، آنان را در این ساختمان نیمه ساز زندانی کردند.

گزارشگر اسرائیلی گفت: مردم قصره، صهیونیست های افراطی را با بیل و چماق غافلگیر کردند و آنها را در ساختمانی نیمه ساز نگه داشته و برای تحویل آنها با ارتش تماس گرفتند.

وی افزود: این افراد در شرایطی ذلت بار - که در تاریخ جناح راستگرای افراطی بی سابقه است- به ارتش اسرائیل تحویل داده شدند.

انتقال این فعالان به خودروهای ارتش با شادی و شعف و تشویق مردم فلسطینی روستای قصره همراه بود.

پربیننده ترین خبرها