اخرین خبرها از عملیات ارتش عراق ضد عناصر داعش

اخرین خبرها از عملیات ارتش عراق ضد عناصر داعش
يکشنبه 29 دی 1392 - 22:55

با آغاز عملیات بازرسی ساختمان‌ها و پیگرد عناصر القاعده؛ پلیس عراق از ظهر امروز در شهر رمادی، مقررات فراگیر منع آمد و شد برقرار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع آگاه در پلیس استانداری الانبار امروز (یکشنبه) گفت: نیروهای امنیتی ظهر امروز مقررات منع آمد و شد را در تمام شهر الرمادی اجرا کردند؛ عملیات گسترده پیگرد عناصر مسلح از شهرک افسران و مناطق ورزشگاه، المعلمین، الحود، خیابان 60 و الجمهوری آغاز شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، در گفت وگو با پایگاه خبری السومریه نیوز تاکید کرد که نیروهای عشایر نیز در این عملیات، دوشادوش پلیس و ارتش عراق حضور دارند.

وی افزود: در برخی از مناطق، عناصر مسلح با نیروهای امنیتی درگیر شدند که با واکنش کوبنده و قاطع نیروهای امنیتی عراق مواجه شدند.

نیروهای ارتش و پلیس عراق از روز 21 دسامبر 2013 عملیات گسترده ای را در صحرای الانبار در امتداد مرزهای اردن و سوریه ضد عناصر گروه داعش وابسته به القاعده  آغاز کرده اند، که در آن نیروهای تیپ هفت و تیپ یکم ارتش عراق شرکت دارند.
جرقه شروع این عملیات، در پی کشته شدن 16 نظامی از اعضای تیپ هفتم و غافلگیر شدن آنان توسط یک گروه از القاعده در منطقه الحسینیات واقع در وادی حوران استان الانبار زده شد. فرمانده تیپ هفتم و تعدادی از افسران و سربازان از جمله کشته شدگان بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها