عکس تیم فوتبال "داعش" با لباس تیم ملی عربستان !

عکس تیم فوتبال
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 13:34

یک روزنامه عراقی با انتشار تصویری از شیوخ وهابی سعودی با لباس تیم ملی عربستان، جنجال زیادی به راه انداخت.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه «النهار» صبح دیروز در گزارشی پیش از مسابقه فوتبال میان تیم ملی زیر 22 سال این کشور با تیم ملی زیر 22 سال عربستان سعودی در «مسقط» پایتخت کشور «عمان»، تصویر بزرگی را از اعضای دو تیم چاپ کرد که جنجال زیادی برانگیخت.

این مسابقه با پیروزی عراق با نتیجه یک بر صفر پایان یافت، و عراق قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.
این روزنامه تیم مذکور را تیم منتخب «داعش» (گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" که از سوی سعودی‌ها تغذیه می‌شود) دانست.
در طرف مقابل این تصویر نیز عکسی از تیم ملی زیر 22 سال عراق را کنار «نوری المالکی» نخست‌وزیر این کشور قرار داد و تیتر این عکس خبری را این چنین انتخاب کرد: «تیم ملی ما امروز یک رویارویی سرنوشت‌ساز با تیم داعش دارد".


 

 

 

 

 

 

 

 

در تصویر تیم ملی عربستان سعودی سرهای «عبدالعزیز آل الشیخ» مفتی این کشور، «محمد العریفی»، «نبیل العوضی»، «عائض القرنی» و «عادل الکلبانی» از دیگر مبلغان سرشناس وهابی قرار داده شد.
این عکس نارضایتی و اعتراض سعودی‌ها را برانگیخت به ویژه که در میدان مسابقه نیز تیم عراق پیروز شد و  تک گل این دیدار را عبدالرحیم کرار در دقیقه 33 به ثمر رساند. همچنین عربستان  در دقیقه 28 یک ضربه پنالتی را از دست داد. عراق در نیمه نهایی این رقابت‌ها با غلبه یک بر صفر بر کره جنوبی به فینال راه یافته بود و عربستان نیز با نتیجه 3 بر یک بر اردن غلبه کرده بود.
در پی این پیروزی شبکه‌های عراقی نیز این پیروزی بر داعش را به نوری مالکی تبریک گفتند !  و شبکه «الانوار» عراق نیز با ابراز شادی از این پیروزی پیام تبریک «حکیم شاکر» مربی تیم ملی زیر22 سال عراق به نخست‌وزیر را پخش کرد و در زیرنویس نیز ذکر شد که حکیم شاکر در خطاب به مالکی گفته است: بازیکنان تیم ملی عراق با داعش در میدان نبرد می‌جنگیدند.
نخست‌وزیر عراق نیز با تبریک پیروزی تیم ملی کشورش بر تیم ملی عربستان سعودی دستور داد تا یک هواپیمای اختصاصی بازیکنان تیم ملی عراق را از مسقط به عراق بازگرداند.

مسئولان عراقی بارها عربستان سعودی را به حمایت از گروه های تروریستی و القاعده در این کشور متهم کرده و خواستار توقف این حمایتها شده اند.

منبع: خبرگزاری فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها