انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در شمال لبنان

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در شمال لبنان
شنبه 12 بهمن 1392 - 20:05

منابع خبری دقایقی پیش (شامگاه شنبه) از انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در نزدیکی یک دارالایتام و مرکز خیریه در شهر هرمل واقع در شمال شرقی لبنان خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، ساعتی پیش صدای انفجاری در شهر هرمل  به گوش رسید و بنا بر گزارش های رسیده این انفجار تا کنون 5 کشته و 18 زخمی برجا گذاشته است.

خبرنگار العالم لحظاتی پیش گزارش داد: یک شخص انتحاری سوار بر خودرو "گراند چروکی" خود را در نزدیکی دارالایتام هرمل منفجر کرده است.

به گفته خبرنگار ما، خودرو مذکور تحت تعقیب نیروهای امنیتی قرار داشت و مشخصات آن به تمامی نیروهای پلیس اعلام شده بود، اما پیش از توقیف آن توسط پلیس منفجر شد.

این خودرو بمب گذاری شده در نزدیکی یک دارالایتام و مدرسه خیریه رخ داد و به بسیاری از خودروها و مغازه ها و منازل اطراف آسیب هایی وارد شد.

در همین حال "مروان شربل" وزیر کشوردولت موقت لبنان دقایقی پیش با تایید خبر شهادت 5 شهروند لبنانی در این انفجار تاکید کرد: تمامی مناطق لبنان هدف جنایات تروریست ها هستند، اما برخی مناطق بیشتر هدف قرار می گیرند.

 وی با اشاره به انفجار ساعتی پیش در هرمل گفت:  هیچ مرکز نظامی و انتظامی در نزدیکی محل انفجار قرار ندارد و شهروندان عادی هدف این اقدام تروریستی بوده اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها