در آستانه 14 فوریه؛

آل‌خلیفه نیروهای سرکوبگر را از کجا وارد می‌کند؟

آل‌خلیفه نیروهای سرکوبگر را از کجا وارد می‌کند؟
شنبه 12 بهمن 1392 - 21:20

"محمد المسقطی" رییس جمعیت حقوق بشر جوانان بحرین، از رسوایی دیگر رژیم منامه پرده برداشت و گفت: جمعه گذشته در فرودگاه بین المللی بحرین شاهد ورود شمار دیگری از نیروهای امنیتی اردنی برای سرکوب ملت بحرین بوده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه خبری "مرآت البحرین" با انتشار این خبر، همچنین مطلبی را که ماه گذشته درباره رسیدن گروه هزار نفری مزدوران اردنی  به بحرین برای کمک به مزدوران آل خلیفه، منتشر کرده بود، باز نشر داد.

این منبع خبری در آن زمان نوشته بود: بر اساس توافقنامه ای که بین دو طرف منعقد شده، قرار است گروه بعدی مزدوران اردنی برای کمک به نیروهای آل خلیفه، اوایل ژانویه 2014 وارد بحرین شوند.

براساس اطلاعات منتشر شده، اردنی هایی که به بحرین اعزام می شوند، چهار برابر حقوق ماهیانه خود، دریافت می کنند.

پیشتر برخی روزنامه های اردنی نیز با انتشار عددهای مختلفی از شمار مزدوران اردنی شرکت کننده در سرکوب تظاهرات بحرینی ها از سال 2011 تا کنون، این اطلاعات را تایید کردند.

از سوی دیگر مرکز نهادهای جامعه مدنی در منطقه خلیج فارس در واکنش به این مسأله اعلام کرد که اقدام بحرین در زمینه وارد کردن نیروهای اردنی در آستانه سومین سالگرد انقلاب مردمی 14 فوریه، سودی به حال رژیم منامه ندارد و هرگز نمی تواند با این شیوه ثبات و آرامش را برقرار کند.

این مرکز افزود: نیرویی که برای سرکوب مردم به کار گرفته می شود، هر اندازه که قدرتمند باشد باز هم برای شکست اراده ملت ناکافی است و رژیم بحرین بازی را آغاز  کرده که باخت آن حتمی است.

این مرکز خطاب به رژیم منامه خاطرشان کرد که، نیروهای امنیتی داخلی و خارجی و تلاش برای فرسایش و خسته کردن مردم، هیچ کدام نمی تواند، شما را از خشم مردم برهاند. 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها