درگیری خونین تروریست‌ها بر سر یک زندان در سوریه

درگیری خونین تروریست‌ها بر سر یک زندان در سوریه
شنبه 12 بهمن 1392 - 23:05

عناصر دو گروهک تروریستی در یک شهرک مرزی سوریه بر سر تصرف یک زندان درگیر شدند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم گروهک "لواء التوحید" وابسته به تشکل تروریستی موسوم به "جبهه اسلامی" پس از نفوذ عناصر تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش) به شهرک مرزی الراعی در شمال سوریه با آن ها درگیر شدند.

یکی از سرکرده های "لواء التوحید" در این باره گفت: داعش مدتی است تلاش می کند زندان مرکزی شهرک مرزی الراعی را به تصرف خود در آورد. زندان مرکزی الراعی تحت تصرف گروهک موسوم به "لواء التوحید" قرار دارد و شهرک الراعی در حومه شهر الباب واقع در استان حلب واقع شده است.

وی افزود: افراد داعش شب گذشته با لباس عادی به داخل شهرک نفوذ کرده و توانستند کنترل ساختمان پست این شهرک را در اختیار گیرند، اما پس از اطلاع از این حمله این ساختمان به محاصره افراد ما در آمد.

به گفته وی پس از حدود یک ساعت درگیری میان دو طرف شماری از عناصر داعش کشته و زخمی شدند و برخی نیز به "اسارت" در آمدند، از جمله یک چچنی که احتمالا فرمانده گروه مهاجم است.

این سرکرده "لواء التوحید" در ادامه مدعی شد که تشکل ابوبکر البغدادی (داعش) در درگیری با "جبهه اسلامی" و گروهک های متحد آن بسیاری از افراد خود را از دست داده است.

به گفته وی داعش تنها در "نبرد (شهر) الباب" 150 نفر و در شهر منبج حدود 100 نفر از افرادش را از دست داده است.

وی افزود: محاسبات ما نشان می دهد که شمار عناصر داعش از 6 هزار و 500 نفر بیش تر نیست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها