حمله شبانه نیروهای آل خلیفه به مناطق مسکونی

حمله شبانه نیروهای آل خلیفه به مناطق مسکونی
يکشنبه 13 بهمن 1392 - 10:17

در ادامه حملات ددمنشانه رژیم آل خلیفه علیه شهروندان بحرینی، نیروهای این رژیم شب گذشته به برخی از مناطق یورش بردند و به ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان پرداختند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه از نیمه شب گذشته تا سحرگاه امروز مشغول حمله و یورش وحشیانه به هفت منطقه در بحرین بودند که در نتیجه آن به گفته شاهدان 9 تن از جوانان را بازداشت کردند.
در منطقه «جبله حبشی» شمار زیادی از خودروهای نیروهای امنیتی رژیم  به همراه عناصر امنیتی با لباس شخصی مستقر شده بودند. نیروهای امنیتی سه تن از جوانان را در این منطقه بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل کردند.
اهالی از شنیده شدن صدای شکنجه بازداشت شدگان خبر دادند و اعلام کردند که با وجود دور بودن منطقه ای که بازداشت شدگان در آنجا شکنجه می شدند، اما صدای  فریاد آنها که ناشی از شکنجه بود به گوش می رسید.
اهالی این منطقه اعلام کردند احمد مهدی، حمید المدوب و محمود النخلاوی سه شهروندی بودند که نیروهای آل خلیفه آنها را در این منطقه بازداشت کردند.
خودروهای نیروهای رژیم آل خلیفه در مناطق مسکونی منطقه شهرکان چهار جوان بحرینی را تحت تعقیب قرار دادند و آنان را بازداشت و به مرکز پلیس شهر جنوبی «حمد» منتقل کردند. اعضای خانواده این چهار نفر که به شدت درباره سلامت آنها نگران بودند در برابر مرکز پلیس مزبور تجمع کردند و خواستار روشن شدن سرنوشت عزیزانشان شدند.

در منطقه «سلماباد» نیز نیروهای امنیتی به شماری از منازل شهروندان حمله کردند و سبب ایجاد رعب و وحشت در بین کودکان و زنان شدند.
اهالی این منطقه اعلام کردند که عناصر پلیس که لباس شخصی به تن داشتند  با تخریب دارایی های در بین آنها رعب و وحشت ایجاد کردند و حسین یوسف و محمد جمیل از شهروندان این منطقه را نیز بازداشت و به نقطه نامشخصی منتقل کردند و تاکنون از سرنوشت آنها نیز خبری نیست.
در منطقه «جد حفص»  نیز نیروهای امنیتی رژیم به برخی از منازل یورش بودند و شماری را بازداشت کردند.
در همین حال، شاهدان بحرینی اعلام کردند که نیروهای امنیتی در ساعت های پایانی شب گذشته بدون هیچ علتی در منطقه «السیحه»  در جزیره ستره حجم زیادی از انواع گازهای سمی علیه شهروندان استفاده کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها