طرح آمریکا اختلافات صهیونیستها را شدت بخشید

طرح آمریکا اختلافات صهیونیستها را شدت بخشید
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 14:06

طرح وزیر خارجه آمریکا برای برقراری سازش میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان اختلافات سیاسی در ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی را عمیقتر کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی تأکید کرد: "نفتالی بنت، نتانیاهو را به خاطر طرحش برای برقراری سازش با فلسطینیها، بشدت مورد انتقاد قرار داد؛ تنش میان این دو به اوج خود رسید."
در ادامه این گزارش اظهارات بنت وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی پخش شد.
بنت گفت: "ایده جدید نتانیاهو در خصوص اینکه اسرائیلیها شهرکهای خود را تخلیه نمی کنند و در شهرکها می مانند اما تحت سلطه فلسطینیها قرار می گیرند غیر منطقی است؛ و من به صراحت می گویم این امر غیر ممکن است؛ زیرا آنها بدست فلسطینیها کشته می شوند."
گزارشگر کانال 10 صهیونیستها خاطرنشان کرد: "نسلهای قبلی و نوادگان ما از اشتباه این مسؤول اسرائیلی که زمین ما را می بخشد و پایتخت ما را تقسیم می کند نمی گذرند."
تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات "تزیپی لیونی" را هم در این باره پخش کرد.
لیونی گفت: "مذاکرت اخیر طرح سیاسی نیست بلکه با حسن نیت آغاز شد.هدف از این مذاکرات ایجاد شرکای سیاسی میان اعضای کابینه نیست."
گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی گفت: "برخلاف لیونی که برقراری فوری سازش با فلسطینیها را به نفع اسرائیل می داند، موشه یعلون در اظهارات خود در دانشکده مطالعات امنیت ملی مسأله ترکیب و بافت جمعیتی را تهدیدی برای امنیت اسرائیل نمی داند."
تلویزین رژیم صهیونیستی سخنان "موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را در این باره پخش کرد.
یعلون گفت: "آیا نمی گویم خواستار بسط سیطره خود بر فلسطینیها نیستیم؟ آیا استقلال سیاسی آنها را تبریک نمی گویم؟ آنها در کنست رای نمی دهند. نه در غزه و نه در کرانه باختری پس نگرانی در خصوص ترکیب و بافت جمعیتی از بابت چیست؟"
گزارشگر کانال 10 گفت: "اختلافات در ائتلاف نتانیاهو از شاخصه های این ائتلاف است. هر قدر به زمان تحویل سند طرح کری نزدیک می شویم تنش سیاسی در ائتلاف نتانیاهو و نگرانی از بابت فروپاشی آن بیشتر می شود."

پربیننده ترین خبرها