انتقاد مفتی جهاد نکاح از بوی بد پایتخت!

انتقاد مفتی جهاد نکاح از بوی بد پایتخت!
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 16:57

یک مبلغ مشهور وهابی از انتشار "بوی بد" در مناطق شرقی پایتخت عربستان در ساعات پایانی شب انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، محمد العریفی، مبلغ وهابی معروف و صاحب نخستین فتوای "جهاد نکاح" در صفحه شخصی خود در تویتر نوشت: «ای ساکنان شرق پایتخت! آیا بوی بد و غیر قابل تحملی را که از چند هفته پیش، شب ها در شرق ریاض به مشام  می رسد، حس کرده اید؟! این بو از کجا می آید؟ و چه کسی باید آن را برطرف کند؟!»

به نوشته روزنامه عربستانی "المرصد"، کاربران هم در پاسخ به این نوشته مبلغ وهابی، نظرات مختلفی مطرح کرده اند، از جمله کاربری به نام محمد عبیدان نوشته است: "بله شیخ محمد! همه ساکنان شرق ریاض از این بو آزرده می شوند و از شهرداری پایتخت می خواهیم با جدیت به این وضع رسیدگی کند.

شخص دیگری به جای عبدالله عجلان هم نوشته است: بله، شیخ! این بو از محل جمع آوری زباله ها بر می خیزد. هر شب بعد از ساعت 12، محله های النسیم و المنار و الریان از این بوی بسیار بد رنج می برند.

گفتنی است، در روزهای اخیر برخی سایت های اینترنتی به آمار فقر در "بزرگ ترین کشور صادرکننده نفت" در جهان پرداخته اند و نرخ رشد فقر در عربستان را به طور میانگین، سالانه 10 درصد اعلام کرده اند، به طوری که در مقایسه با سال 2003، آمار فقرا در عربستان از 12.5 درصد به 25 درصد رسیده و دوبرابر شده است.

اما نکته عجیب آن است که فراتر از فقر و تبعیض و فساد، گویی در عربستان، جمع آوری صحیح زباله هم باید از سوی شیخ وهابی به شهرداری پایتخت یادآوری شود و عریفی هم "جهاد نکاح" در سوریه را فراموش کرده و به مشاور شهرداری ریاض تبدیل  شده است.

پربیننده ترین خبرها